Wat moet ik doen??

heeyy,
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest schrijven maar ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen…

Ik kan redelijk goed zingen en ik wil mee doen aan een talentenshow van onze school maar ik durf echt niet alleen! Maar een goede vriendin wilt heel graag ook meedoen samen met mij alleen ik wil een liedje als The A team zingen of Your song maar zij heeft zo’n scherpe harde stem en ik totaal niet en mensen vinden dat ze ook niet zo mooi kan zingen en ze mogen haar ook niet echt dus krijgen we dan slechte reacties denken jullie? of wat moet ik doen? Ik bedoel dit niet gemeen maar heel eerlijk bedoel ik eigenlijk dat ze niet goed kan zingen maar ze wilt het zo graag, moet ik dat dan zeggen zodat we gaan oefenen of…? Want ik wil onwijs graag meedoen…!

Weten jullie wat ik moet doen of hebben jullie misschien tips?
alvast bedankt! xx Fleur :slightly_smiling_face:

Eerlijk tegen haar zijn?
Je wilt namelijk wel iets leuks neerzetten en als zij jou daarin belemmerd zou ik dat gewoon eerlijk vertellen.

Als jij mee wil doen, maar niet met iemand die slecht kan zingen (wat ik kan begrijpen) moet je toch echt alleen. Ik zou het niet zo tegen haar zeggen, maar zeggen dat je toch liever solo wil. Aan de andere kant, ze is een goede vriendin van jou en ze wil zo graag, wat maakt het dan ook uit?! Dat anderen haar niet mogen heeft hier niks mee te maken, ze horen heus wel dat jij wel kunt zingen.

Als je niet samen wilt zingen, dan zit er niets anders op dan je over je angst heen te zetten en alleen op te treden.

Okay, dankjewel. Iemand nog tips?

En als jullie nou allebei meedoen, maar met een ander liedje?
Dan ben je toch niet helemaal alleen, maar kan je wel schitteren met het liedje dat jij wilt!