hee lieve meiden, ik heb jullie hulp nodig, maar het valt niet echt in het kort uit te leggen, dus bereid je maar voor op een beetje lang en ingewikkeld verhaal.
Ik had bijna 2 jaar een vriendje (ik noem hem T) en dat is nu al bijna 9 maanden uit. Nu heb ik al een half jaar contact met zo een andere jongen (ik noem hem X). Toen hij het uitmaakte, was een vriendin van me (ik noem haar Y) er heel erg voor me, en ik vertrouwde Y heel erg en ik heb haar ALLES over hem verteld toen. Toen nog geen maand daarna waren we allemaal op een feest, maar toen kende ik X nog niet, maar T en Y waren de hele tijd samen, en in die nacht na het feest hebben ze heel lang gepraat en had Y alles tegen T gezegd, dus ik werd best boos op haar, maarja. Daarna op een schoolfeest leerde ik X kennen, en sinds toen vonden we elkaar wel leuk enzo, maar door verschillende vriendengroeten werkte het niet echt. Nu een paar weken geleden was Y met T gegaan op een ander feest, maar ze waren allebei heel dronken, dus ik kon het alsnog wel begrijpen, maar toen zei T tegen mij dat hij haar wel zag staan (ja we praten af en toe nog). En toen werden ze steeds closer, maar ik ook wel met X, maar we kunnen nooit afspreken. En nu sinds een week ofzo hebben Y en T, en toen was ik écht heel boos, want het was een vriendin, en ze heeft me best verraden, aangezien ze me toen het net uit was nog helemaal hielp. En vandaag op school zag ze mij aanlopen, toen rende ze naar T toe en gaf hem een kus en rende weer weg, gewoon expres zodat ik het zag. Ik vond dit echt heel gemeen van d’r… Maar nu wil ik X echt heel graag, maar mijn vriendinnen zeggen omdat het gewoon is omdat ik jaloers ben op Y en T. Maar voordat zij iets hadden vond ik X ook al leuk. Maar doordat zij nu bij elkaar zijn wil ik hem opeens heel graag. Heeft iemand tips? Want ik weet echt niet meer wat ik moet doen
Sorry voor het lange zeurverhaal, ik hoop dat jullie het nog een beetje begrijpen… Ik ben zo in de war! alvast bedankt