Ik heb een probleem ik vind iemand leuk die ik al een tijdje ken hij zit bij mij op toneel dus we zien elkaar regelmatig. We hebben best wel dezelfde humor en intresses en zitten ook altijd te dollen op Toneel. Nou zie ik hem daarbuiten wel minder omdat hij nog fulltime naar school gaat en ik werk. Maar in het weekend spreken we vaak af met onze groep van toneel. Nou heeft hij ook een keer iets gezegd over een meisje die hij leuk vond uit zijn klas alleen is dat waarschijnlijk niet wederzijds. En mijn vrienden die hem ook kennen zeggen ook dat hij heel verlegen is en als die echt iemand leuk vind hij dat niet zal zeggen. En hij zit ook in zijn examenjaar en gaat ook studeren in een andere stad dit najaar en dan ben ik bang dat hij een ander meisje tegenkomt? Ook hebben we al een keer film gekeken met zijn tweetjes en gaan dat zondag weer doen. Ik vind dit echt frustrerend en wil gewoon weten waar ik aan toe ben,maar ik durf het ook niet te vragen omdat het dan in de groep misschien awkward word en ik wil onze vriendschap niet verpesten:(
Wat moet ik doen? tips en advies zijn erg welkom
liefs