Wat moet ik doen?

Je raadt het al, wat moet ik doen? Ik vraag hier om advies omdat mijn vriendinnen hem nogal afkeuren…

Het is een nogal ingewikkeld verhaal, dus ik zal het wat toelichten.

Ik ken hem nu al behoorlijk lang, we gaan al een behoorlijke tijd naar hetzelfde café, zo heb ik hem ook ontmoet. Er was altijd al, van mij kant in ieder geval, een spanning tussen ons. Hij keek vaak naar mij en andersom. Na ongeveer 3 maand hadden we voor het eerst spontaan gezoend, toen begon iedereen in het café nogal irritant te doen en ons te plagen. Het duurde even voordat we hadden afgesproken na het uitgaan, toen hebben we uiteindelijk weer gezoend. Ik mocht het alleen tegen niemand vertellen want hij wilde geen problemen. Nu zijn we weer een tijd verder en heeft hij ondertussen een vriendin gehad (in die tijd hadden we nog een keer afgesproken, maar niet gezoend of iets). Ik begon hem heel leuk te vinden en besloot om afstand te nemen omdat hij niet bepaald de perfecte schoonzoon is. Sinds ik dat doe, appt hij mij elk weekend en hebben we alweer gezoend. De laatste keer was echter wel anders, hij leek even meer moeite te doen, maar dat is ook alweer afgezakt. Ik weet dat hij mij elke zaterdagavond gaat appen, maar ik hoor niks van hem door de weeks…

Mijn vraag is, ik vind hem leuk en wil dat hij dat weet… We hebben alleen niet bepaald een goede ‘vriendschap’ en gesprekken zijn erg oppervlakkig. Hoe maak ik hem duidelijk dat ik hem wil? Het probleem is, wil hij mij wel? Of ben ik maar gewoon een meisje in het weekend voor hem… Ik denk er constant aan en it’s driving me crazy.

Please help mij

Vertel het gewoon. Zeg als je hem ziet dat je iets voor hem voelt en dat je graag wil weten of het wederzijds is, zo niet, kap het dan af! Vind het sowieso al beetje raar dat hij met jou zoent en afspreekt, een vriendin krijgt en er daarna nog mee door gaat… Of hij ziet je dan zitten of hij houdt je aan het lijntje voor als hij zin heeft om te zoenen…

Ja daar ben ik ook deels bang voor, dat hij me aan het lijntje houdt. Ik heb heel veel moeite om mijn gevoelens te uiten, ik zou best kunnen vragen een keer van; wat wil je nou? want ik ga niet elk weekend voor jou klaarstaan.

Als hij me afwijst zal dat wel erg ongemakkelijk worden omdat we naar dezelfde plekken gaan.

Dit gaat misschin wat bot overkomen maar als hij je alleen op zaterdag appt is dat waarschijnlijk omdat hij met je wil stappen. Aan je verhaal te horen heb ik het gevoel dat hij niet echt in is voor een relatie…

Wow, dit klinkt echt niet alsof hij veel voor je voelt… Als hij inderdaad gewoon een vriendin heeft en ondertussen met jou gaat, dan kan hij dat dus ook doen met een ander meisje terwijl hij met jou heeft.
Hij klinkt niet serieus en ik zou echt afstand nemen!

Ik begin ook steeds meer een gevoel te krijgen dat ik er niks anders achter moet zoeken, ik probeer niet meer aan hem te denken.