wat moet ik doen?

ik zit kneiter erg in de stress. na de kerst ga ik chillen met de jongen die ik al 10maand leuk vind. en elke keer als ik met hem praat ofzo klap ik dicht. dus ik word kneiter nerveus straks, wat moet ik doen ? :flushed:

Wat gaan jullie precies doen? Als je bijvoorbeeld een film gaat kijken is het niet zo erg dat er niet veel gezegd wordt, maar in sommige situatieā€™s is het niet zo handig als je dicht klaptā€¦ Je vindt hem al 10 maanden leuk en jullie gaan afspreken, hoe hebben jullie die afgelopen maanden dan gepraat zonder dat je dicht klapte?

Je moet in ieder geval niet aan de zenuwen denken en er zijn altijd wel onderwerpen waar over te praten valt. Als je hem leuk vindt neem ik aan dat je al wat verschillende dingen over hem weet, dus je kant altijd vragen stellen of een gesprek beginnen over een onderwerp waarvan je weet dat hij het leuk vindt. Probeer je niet te focussen op de zenuwen en wees jezelf!

aangezien jullie gaan afspreken denk ik dat hij jou ook wel leuk vind, dus probeer je te ontspannen en als hij een onderwerp aangeeft (of hoe je dat ook zegt) ga er dan in mee, antwoord op zijn vragen stel zelf ook vragen. en er is denk ik ergens een topic voor gespreksonderwerpen. kan handig zijn :bowing_man:
veel plezier!

dankjullie :slightly_smiling_face: het ging wel aardig hahah. was kneiter nerveus en in het begin ging het heel moeilijk. maar na een biertje tijdens een leuke film hebben we veel gelachen en heel gezellig gepraat :slightly_smiling_face: later kwam een vriend van hem ook nog, dus hahah was een heel gezellig avondje