wat moet ik doen?

hooi, Vorig jaar kreeg mijn vriendin pfeifer, hier is ze toen van genezen maar we mochten allebei niet over. na die tijd is ze zegmaar gothic geworden maar ik ben bevriend met haar gebleven.Ze heeft in die tijd 2 vriendjes gehad na elkaar 1 dag tussen ong. en heeft nu al haar 3e vriendje. Nou mijn vriendin is blijven zitten en ik ben naar de mavo gegaan. Ik heb ondertussen 3 hele leuke vrienden maar zij heeft niet zo veel aansluiting op haar klas alleen een paar jongens, ze heeft toen een leuke jongen ontmoet uit een andere klas maar wel van hetzelfde leerjaar waar ze nu in zit waar ze alles mee deelde die ik ook erg aardig vind, maaar nu zegt ze dat hij heeft doorgelult dat ze zich zelf snijd… ik hem afentoe maar een paar woorden gesproken zoals ze is chagarijnig hé? Ik vind hem aardig en knap en ik wil dat t goed komt want hij loopt nu voor haar weg enzo. vanmiddag ben ik naar m toe gegaan om te vragen hoe het zit hij keek me al gelijk aan van ben je door haar gestuurd? ik begon gelijk van **heeft me niet gestuurd ik wil alleen weten wat er aan de hand is toen zei hij alleen ze doet flauw en voor de rest negeerde hij me. moet ik het morgen gewoon nog een keer proberen? x

up!

Ik snap er echt de ballen van.

Ik denk dat jij je er helemaal niet in moet mengen.
Dit is iets tussen hun.

[s]Sorry dat ik het zeg maar het leest heel erg irritant als je geen leestekens,hoofdletters en komma’s gebruikt.

[/s]
Maar idd wat hierboven is gezegd, je moet je er niet in gaan mengen, het is iets tussen hun twee.

1. Je vriendin had pfeiffer
2. Ze werd gothic
3. Ze had interesse in jongens, ze had drie vriendjes achter elkaar
4. Vriendin bleef zitten, jij ging over
5. Vriendin geen aansluiting in de klas, wel een paar leuke jongens
6. Ze ontmoette een leuke jongen uit een andere klas
7. Jij vind hem ook aardig
8. Die jongen zou hebben doorvertelt dat ze zich snijdt
9. Jij roddelt met die jongen over haar
10. Je vindt die jongen zelf leuk
11. Je wil dat het goed komt tussen die twee
12. Je bemoeit je er mee en dat word niet op prijs gesteld.

Jezus wat een onzin verhaal.

3/4e van het verhaal is echt totaal niet van belang haha. Maar in ieder geval, laat ze het zelf oplossen. Als jij je ermee gaat bemoeien krijg je dadelijk nog ruzie met een van hen en dat wil je ook niet. Zorg ervoor dat je er voor allebei bent, en ga NIET met een van de twee over de ander roddelen want zo creëer je alleen maar meer problemen.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mag ik een applausje?