wat moet ik doen....

hallo allemaal :wink:
ik heb een probleem met een jongen die ik erg leuk vind dus ik hoop dat jullie me zouden kunnen helpen!
ik heb op een feestje van mijn vriendin een jongen ontmoet het klikte goed tussen ons en we hebben wat geflirt en na een paar dagen bleek dus dat we op elkaar waren…
maar ik had het idee dat hij niet echt voor mij zou gaan dus dat heb ik tegen die vriendin gezegd en toen bleek dus dat ze dat ook tegen hem had gezegd en dus kreeg een een appje met daarin ik wil juist voor je gaan ik was bang dat jij niet voor mij zou gaan en een foto met onze hoofden en daaronder i love u.
de volgende avond stuurde ik naar hem zou je met mij willen toen zei die van nou ik ben niet echt verliefd op je… :dry: toen hebben we erge ruzie gehad maar na een weekje ging alles weer goed tussen ons en toen kwam de week dat we op kamp gingen.
De eerst avond zijn we met zijn allen gaan zwemmen en toen kreeg ik telkens kusjes op mijn wang en hij liep met zijn armen om me heen en op het laatste moment toen we afscheid hebben genomen hebben we gezoend :flushed:
toen deed die opeens weer kei bot tegen me en daar was ik erg verdrietig van geworden en dat had hij gehoord dus toen kwam hij naar me toen en zei die ik wil gewoon even wat tijd (nou daar heb ik ook veel aan…) die avond nog belde hij me vriendin en zei die kom naar het speeltuintje toe want ik wil haar wat vragen dus we wisten allemaal dat hij me wou gaan vragen… maar uiteindelijk is er niks meer gebeurd want we mochten onze huisjes niet meer uit helaas
daarna heb ik hem niet meer gesproken want het was herfst vakantie en we waren allebei op vakantie en geen wifi…
toen hij weer terug was van zijn vakantie vroeg mijn vriendin aan hem hoe zit het nou tussen jullie en toen heeft hij tegen haar gezegd ik ben iemand anders tegen gekomen op vakantie sorry
ik ben daar super verdrietig van en hij negeert me ook alleen maar en we praten niet meer veel maar het liefst ben ik gewoon bij hem en praat ik uren met hem…
maar wat moet ik nu doen moet ik hem gewoon vergeten… of gewoon volhouden… of naar hem toe gaan in de pauze alsof er niks is gebeurd…
Xxx moppiee123

mag ik vragen hoe oud je bent? voor we je advies gaan geven

Sowieso hem vergeten! Hij heeft tegen jouw vriendin gezegd dat hij iemand anders is tegen gekomen & hij negeert je dus ik zou hem lekker laten gaan. Er zijn nog zat andere jongens die wel 100% voor jou gaan.

14!x