wat moet ik doen?

hoi mensen,
ik heb een probleempje, ik heb nou al een half jaar verkering, en het gaat best goed enzo, maar ik heb nooit zin om naar hem thuis te gaan.
zijn ouders zijn altijd zo saai en we mogen niet eens naar boven, omdat ze bang zijn dat we ‘‘dingen’’ gaan doen.:S
en als we beneden zitten praten die ouders altijd heel saai, over school enzo, en ik heb het daar helemaal niet naar me zin. Bij mij thuis is het wel altijd gezellig, en hij wil ook altijd naar mij toekomen omdat hij dat ook vind. maar nu vinden zijn ouders weer dat we te weinig bij hun zitten, maar ik durf natuurlijk niet te zeggen dat het daar zo saai is :S
hoe moet ik dit oplossen :face_with_raised_eyebrow:

uuh ga samen in de tuin zitten ofzo?
of anders gewoon buiten bij hem voor zijn huis ofzo, en dat je dan wel 's avonds blijft eten ofzo

[i]Dat is lastig inderdaad!
Misschien zou je vriend eens met z’n ouders kunnen praten, over dat jullie ook graag eens met z’n 2e willen zijn, dus af en toe ook eens naar boven?
En als ze dat echt nix vinden kan het niet anders denk ik, want zijn oudes zijn toch nog een beetje de baas over hem,

…of gewoon zeggen dat je graag boven een film wilt kijken omdat zijn ouders beneden tv aan het kijken zijn. Dat zou vast wel mogen?

Succes er mee! xx
[/i]

Ga dan ergens anders zitten dan bij zijn ouders, in de tuin ofzo. Of hij kan met zijn ouders praten dat jullie het beide niet leuk vinden bij hem thuis, vanwege zijn ouders.

uhm. je hoeft toch niet perse bij die ouders te zitten? je kunt ook naar de tuin gaan ofzo. rondje lopen etc.

hij moet het tege z’n ouders zeggen.

of idd, ga in de tuin of ergens n rustig plekje bv een park

Gewoon eens voorstellen of jullie iets leuks zullen gaan doen!

Ga een stuk lopen ofzo … Of probeer anders met je vriend erover te praten, of hij mss met zn ouders het erover kan hebben. Want dit is ook niet leuk natuurlijk !!

Ja, da’s niet fijn…
Idd wat hierboven gezegd wordt, ga een film kijken of in de tuin zitten, of zorg ervoor dat je vriendje zegt (dus vertel waar je mee zit) dat hij aan zijn ouders vraagt of jullie even samen mogen zijn etc…

Of gewoon buiten dingen doen ipv bij hem thuis!:slight_smile: