Wat moet ik doen?

Heeeyy
ik heb dus sinds 3 jaar een hele goede vriend, we zijn een beetje klef (bij elkaar opschoot, knuffel, soms als grap hand in hand) en nu ga ik dus met hem afspreken en met een vriendin en andere vriend erbij. Nu heb ik een vreemd gevoel elke keer wanneer ik over hem denk, ik weet niet waarom maar soms lijkt het alsof ik hem leuk vind. En als ik hem dan zie is dat hele gevoel weer weg?

Ben ik verliefd op hem?
Hoe moet ik dat gaan doen als ik hem leuk vind?
Hoe laat ik hem dan mij leuk vinden?
Hoe kan ik langzaam aan hem toe laten dringen dat ik hem leuk vind?

Dankjeeewell ! <3

waarschijnlijk ben je niet echt verliefd op hem maar komt het doordat je zenuwachtig bent omdat het een beetje lijkt op een double date, en dan maakt het niet uit of je de jongen waarmee jij gaat leuk vindt of niet, het is logisch dat je dan zenuwachtig bent, ik denk dat je dat zenuwachtige gevoel verwart met verliefdheid, vooral omdat je vaker klef bent met hem.
Als je erachter komt dat je toch verliefd bent op hem laat hem dat dan merken door kleine dingen, als je bij hem op schoot zit zeg dat dat je het fijn vindt, je kunt hem niet jou leuk laten vinden, maar als je hem laat merken dat je hem leuk vindt, en je veel oogcontact met hem maakt, dan zal hij vanzelf op je afstappen als hij jou ook leuk vindt!

Dankjee ! Maar ik voel dus helemaal geen zenuwen voor het afspreken, terwijl ik normaal dus zenuwachtig zou zijn ben ik dat nu niet

Ik denk dat je niet echt verliefd op hem bent, helemaal niet als het gevoel weg is als je hem ziet. Maar wij kunnen dat niet goed vertellen, dat moet je echt proberen zelf uit te vogelen. Je merkt het vanzelf als je verliefd bent op iemand.

Uit je gedrag en woorden geef je een beetje aan niet echt verliefd te zijn.
Als hij een heel goede vriend is, kan je soms net zoveel van hem houden als je dat van een eigen (relatie) vriend zou doen.
Geniet van jullie vriendschap en ontwikkel verder ook geen verliefde gevoelens door het aan te wakkeren nu.

ik weet niet of je verliefd bent, dat kan je later zelf nog achter komen als je ook echt vlinders in je buik gaat voelen. Je kan niet iemand dwingen om jou leuk te gaan vinden, als je hem echt leuk vind kan je het rustig proberen te vertellen (vind je iemand leuk) ofzo

Ik denk niet dat je verliefd bent. Ik denk dat als je echt verliefd zou zijn je het wel zou weten. Misschien vind je het gewoon een hele leuke jongen?