Normaal ben ik niet zo van dit soort topics. Maar nu moet het even.
Ik zit dus een beetje met een probleem. De laatste tijd ben ik best veel met een bepaalde jongen om gegaan. Het was hartstikke gezellig, maar dan wel gewoon als vrienden. Nu de school weer begint blijft hij me best wel vaak aanspreken op whats’app en facebook-chat en zo. Best gezellig, maar ik begin toch ergens het vermoeden te krijgen dat hij mij leuk begint te vinden. Dit neem ik mezelf eigenlijk best wel kwalijk. Ik heb dit een keer eerder gehad en ik wil niet nog een keer iemand kwetsen.
Nu is het punt dus dat ik over de chat heen zei dat ik best wel zin had om naar een bepaald iets toe te gaan, maar dat, dat voor mij te ver weg was. Toen zei hij dus dat ik dan wel bij hem kon blijven slapen om de volgende dag weer terug te gaan, omdat het dan te laat was om nog terug te gaan. Hier heb ik dus ja op gezegd. Achteraf baal ik hier best een beetje van.
Ik loop hier eigenlijk echt de hele week al mee. Maar het stomme is dat ik niet zeker weet. Misschien ziet hij mij wel gewoon als ‘een’ vriendin en voel ik me voor niets zo lullig. Toch krijg ik het echt niet uit mijn hoofd en als het wel zo is wil ik hem absolúút niet aan een lijntje houden.
Wat moet ik doen? Moet ik er gewoon heengaan en daar blijven slapen? Of moet ik een smoes verzinnen?