wat moet ik doen......

hey iedereen,
Laatst ging ik met 5 vriendinnen bij mij slapen toen gingen we rond 2 uur 's nachts een rondje door de stad lopen. Toen zei een van mn vriendinnen: ‘hey er brand nog licht bij mij, laten we even gaan kijken’. Dus wij gingen met z’n vijven richting het huis van mn vriendin. Toen we eenmaal voor het raam stonden keken we naar binnen en zagen we de ouders van onze vriendin naakt voor de laptop zitten en ze deden aan webamseks met iemand anders. Ik heb het tegen mn ouders verteld en die zeggen dat ik zo min mogelijk bij haar (vooral haar ouders) uit de buurt moet blijven. Wat vinden jullie? Dat ik er stiekem heen kan gaan of dat ik toch naar mn ouders moet luisteren.

Reageer alsjeblieft
Kuss

Dat moeten die ouders toch zelf weten dat ze dat doen? Het feit dat jouw ouders wel een (voor)oordeel hebben vind ik niet helemaal terecht. Volwassen mensen (dus mensen die ouders zijn en alles) moeten zelf weten wat ze doen, zolang het de opvoeding EN de (sociale) ontwikkeling van hun kinderen niet schaadt.

Het is hun leven. Zij moeten zelf bepalen wat ze ermee doen.
Je kan naar mijn idee gewoon met je vriendin om blijven gaan. Je komt daar toch ook niet voor haar ouders?

Hun leven, hun zaken.

Ik snap eigenlijk niet waarom jij zoiets ouders vertelt, wat moeten zij met die informatie?

Je moet zo min mogelijk bij hun uit de buurt blijven? Trek dan maar meteen bij ze in.
Wat een onzin zeg, laat die mensen lekker zelf weten wat ze doen. Waarom zou je zoiets uberhaupt aan je ouders vertellen wtf :’)

precies dit ja.

Kweenie heur dushi’s maar ik vind dit naar troll stinken.

Kuss

je bent zelf een trol. xoxox

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent en daarom naar je ouders bent gegaan, maar hun advies slaat nergens op. Jullie keken immers naar binnen toen zij niet hadden verwacht dat er iemand zou kijken. De ouders van je vriendin deden dit niet bewust met jullie erbij, ze dachten alleen te zijn. Volwassen mensen doen wel eens dingen die je niet van ze verwacht en dat hoeft niet per se slecht te zijn.
Als ze dit maar niet doen als jullie erbij zijn zie ik geen enkele reden om ze te moeten ontlopen. Bespreek het ook maar niet met ze, het zijn de ouders van je vriendin en niet die van jou. Als je vriendin ermee zit zal zij het wel met ze bespreken.

hahah ook wel kut voor die vriendin dan…
ik zou m’n ouders niet willen betrappen en al helemaal niet met m’n vriendinnen er bij. :’)

Eigenlijk wel.

Hebben die mensen geen gordijnen ofzo? Freaks!

Ik vind het een vreemd verhaal… Maar kom OT

Ik zou gewoon naar je vriendin blijven gaan. Als je ouders bekrompen doen, vertel je hen beter niet meer dat je naar haar thuis gaat. De ouders van je vriendin doen wat ze zelf willen, daarvoor zijn het volwassen mensen.