Wat moet ik doen?

Oke, het is een lang verhaal, maar ik hoop dat jullie het willen lezen en me advies willen geven haha!

Het begon 2 jaar geleden op een feestje. Ik was best wel aangeschoten en mijn crush ook. We hebben gezoend en de hele avond gewoon geknuffeld. We zaten toen bij elkaar in de klas en die maandag erna deed hij alsof niks gebeurt was. Ik vond hem al een tijdje leuk, maar ik wist eigenlijk niet of hij veel van die avond herinnerde. Dus ik liet het maar. Ik zat het jaar daarna ook niet meer bij hem in de klas, maar hij we zaten wel in dezelfde vrienden groep. Hij gaf me nooit veel aandacht en ik hem ook niet.

Na onze diploma uitreiking gaf een jongen een soort feest. Ik voelde me een beetje duizelig dus ging even buiten op een bankje zitten voor zijn huis. Na een tijdje kwam hij naast me zitten en hij begon te praten. Hij begon ook over dat feestje van 2 jaar geleden. Hij begon weer klef te doen en meteen kwamen die gevoelens terug. Ik liet het toch toe en het was weer hetzelfde als 2 jaar geleden, maar deze keer vroeg ie me nummer. Ik was zo blij!

Ik ging rond 3 uur naar huis en half 4 kreeg ik al een app met of ik veilig thuis was gekomen. We hebben even gepraat en de volgende ochtend ook. Ik vertelde een vriendin dit hele verhaal (ik ben nog niet heel lang bevriend met haar en heb haar eigenlijk nooit over dat eerste feestje verteld, omdat ik er niet echt mee bezig was). En ze vertelde me dat ze altijd merkte dat hij me altijd stiekem aankeek op school en dat ze zeker wist dat hij me leuk vond. Maar ze zei ook dat ik niet te blij moest zijn, want “we weten allemaal wat voor soort jongen hij is”. Later die middag heb ik iets doms gedaan, en heb hem gevraagd waarom hij nu ineens wel met me praat (het zat me toch dwars dat hij me al die tijd “genegeerd” heeft). Hij reageerde heel bot met ik zie je ook niet zo vaak. Ik zag hem 4 jaar bijna elke dag op school. Ik weet niet waar hij dat vandaan heeft. Daarna hebben we niet echt meer gepraat, ik heb hem wel gefeliciteerd met zijn verjaardag en daar reageerde hij wel leuk op maar verder niet meer.

Hij zit echt in me hoofd en ik denk er de hele tijd aan. Ik hoop dat ik het niet verpest heb, want ik vind hem echt leuk. Aan de ene kant denk ik dat hij me niks vind, want waarom zou hij dan doen alsof ik niet besta op school. Maar aan de andere kant, hij ‘schijnt’ altijd naar me te kijken op school en hij heeft me nummer gevraagt.

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt.

Ga met hem praten, alleen op die manier kun je duidelijkheid krijgen over hoe het zit tussen jullie twee.