Wat moet ik doen?

Op de een of andere manier staat er een slotje op mijn topic.

Dit was het vorige verhaal in het kort:
Een jongen liet zaterdag en zondag duidelijk merken dat hij me leuk vond. We hebben geen nummers uitgewisseld en hij laat niks meer van zich horen. Het is niet zo dat hij mijn naam niet meer weet. Moet ik nu wachten, opgeven, hem toevoegen, of?

Het vervolg:
Ik heb hem uiteindelijk toegevoegd. We hebben ook al een aantal keer gepraat, vanuit mijn en vanuit zijn kant. Hij kaart ook onderwerpen aan en laat soms wel merken dat hij mij ziet zitten. Of ik zoek overal te veel achter haha. Alleen dit weekend heb ik nog niets van hem gehoord, maar hij had het ook echt druk (bruiloft, festival en veel huiswerk). Zal ik hem nu wel weer aanspreken (nog steeds geen nummers uitgewisseld trouwens) of zal ik wachten tot morgen. Ik wil dit namelijk niet verpesten.
Een vriendin van mij zegt steeds dat ik moet wachten, maar zij is heel erg van het hard to get. En dat ben ik juist niet. Maar ik wil hem ook niet als een hondje achterna lopen.

What to do?

edit duCOQUELICOT: topictitel moet duidelijk zijn

En daarnaast is het vandaag ook Vaderdag! Misschien gewoon vragen hoe het gaat, en hoe het weekend was? En daarna vanuit hem laten komen.

Wooow ze zijn hier wel heel streng met de topictitels ahahah

Maar Feelthelove: dankjewel! Ik heb toch maar even iets gezegd. Anders zou ik heel de tijd zitten wikken en wegen, of ik wel of niet iets moest zeggen.

Waarom maak je er dan een topic over als je een minuut later toch iets naar hem stuurt?

Omdat er iemand had gereageerd en er verder niemand reageerde :wink:

Een beetje geduld hebben mag wel hoor

wacht de dag af, tot morgen middag ofzo, of na dat hij klaar is met werk of school. als hij het echt zo druk heeft is het verstandig hem niet als een gek te gaan bombaderen met berichtjes omdat jij denkt dat hij jou vergeet. je moet immers niet vergeten dat dit pril is en zo’n grapje dat al snel kapot kan slaan. als hij je morgen avond na ongeveer 8h ofzo nog steeds niet heeft aangesproken moet je gewoon een luchtig berichtje sturen zoals: hee, hoe gaat het? tijdje al niks van je gehoord. dit is een veilige stap naar een ‘excuus’ van zijn kant.

Hard to get werkt zoiezo niet dat je dat even weet…

Ik denk dat je wel kan vragen om dit topic te sluiten. Aangezien je al iets gestuurd hebt en het doel van dit topic dus weg is