Wat moet ik doen?!

Heee meiden,

ik zit met een probleem, er is een jongen die met mij wil afspreken en zo film kijken.
maar eigenlijk wil ik dat niet, want het voelt niet goed en zo… ook heeft hij mij 4,5 jaar gelden gevraagd maar omdat ik toen nog 12 was en ik daar nog niet mee bezig was heb ik dat afgewezen… maar ineens begon hij weer tegen me te praten, en vraagt de heletijd van wat voor muziek ik hou en welke films, ik vraag dan waarom hij dat allemaal wilt weten, en dat zegt ie gewoon interesse mag dat niet dan. en dat soort dingen ook zegt hij heel tijd slaap lekker goedemorgen enzo. maar ik wil dus eigenlijk niet afspreken zijn aandacht voelt voor mij een beetje bekneld enzo. dus ik weet niet echt wat ik moet doen. ook vind ik het best wel eng om af te spreken met een jongen, word er alleen maar zenuwachtig door en weet niet wat ik moet zeggen. iemand tips? weet iemand wat ik het beste kan doen?

xx

Je kunt natuurlijk wel gewoon zeggen dat je alleen wilt afspreken als het vriendschappelijk bedoelt is. Maar als je er liever niks mee te maken wilt hebben dan zou ik dat gewoon zeggen…
Je kunt ook met een groepje afspreken, dat jij een vriendin meeneemt en hij een vriend. Misschien wordt het wel gezellig. In ieder geval, succes!

Zeg tegen hem dat je niets van hem moet hebben. Gaat hij door, dan blokkeer je hem.