Wat moet ik doen?!

laat maar

2 keer het gesprek zelf beginnen is niet veel. na een tijdje begint hij zelf wel een gesprek hoor! ik zal gewoon tegen hem beginnen te praten. en misschien dat je dan een keer ergens wat kunt drinken samen, maakt niet uit of jij het voor stelt. ik zou gewoon beginnen met praten hoor! niks om je zorgen over te maken aangezien hij toch gezellig mee praat en zelfs langer wilt blijven als jij niet kan slapen? that’s a good sign!

volgens mij denk ik overal veel te veel over na… haha… :flushed: als iemand het tegen me zegt klinkt het zo logisch maar als ik er over nadenk denk ik echt ‘‘oké wat moet ik als eerste zeggen oke ik sterf hier van schaamte’’ en terwijl we praatten liep het gewoon los maar ik durf gewoon niet te beginnen haha

nee dat klopt haha, het is de voornaam van een russische fashion editor, miroslava duma.

Je bent echt geen stalker hoor, dus gewoon de gesprekken blijven starten/voeren, al mag hij natuurlijk ook wel eens een gesprek beginnen en als er de kans is misschien eens vragen of hij eens wilt afspreken? (:

zou hij geïnteresseerd zijn? anders is het misschien wel veeeet raar om die gesprekken te blijven starten

Oké onthoud dit; jongens beginnen het gesprek nooit!Ik meen het ik moet ook altijd het gesprek beginnen en ik voel me ook altijd heel stalkerig. Maar je moet gewoon blijven praten hij vindt het vast super leuk :’)

oké, ik weet nog wel iets dat ik tegen hem kan zeggen… maar het is wel echt stom om dat zo out of the blue te doen dus eigenlijk moet hij wel online zijn

omg ik voel me zo stom, ik had gisteren de perfecte kans om met hem te praten en ik liet hem liggen :hammer:

oké ik overanalyseer echt alles

Ik denk wel dat er een soort interesse is; de lange gesprekken en hij lachte naar je als je langs liep. Sowieso wat heb je te verliezen? Hij gaat verhuizen en mocht het toch niet zo zijn, dan hoef je hem niet meer onder ogen te komen, maar mocht het wel iets worden zou de relatie dan stand houden? ;o

laat maar

Dat is wel iets om serieus over na te denken ;o. Wat had je gestuurd dan?

laat maar

Valt toch mee? Ik vind het in ieder geval niet dom klinken ö. Eerst moet je sowieso erachter komen wat hij van jou vindt, want dan pas kun je een keuze maken. Als hij je leuk vindt, kunnen jullie samen erover uitkomen; wachten jullie op elkaar, relatie via internet etc. en als hij je niet leuk vindt, dan is het misschien fijn dat hij een jaar weggaat. Gewoon je afvragen met welk gevoel je wilt zitten; het what-if gevoel of toch het andere, maar wel wetend dat je je nooit meer hoeft af te vragen met what-if. Persoonlijk zou ik voor het andere gevoel gaan. Met allebei de gevoelens is het moeilijk omgaan, maar dan heb ik liever het gebrokengevoel, want dat is tijdelijk (hoop ik) en een what-if blijft toch wel lang in het achterhoofd hangen, maar het is natuurlijk jouw beslissing ö.

Woehooee ik date met dé uitzondering :upside_down_face: :stuck_out_tongue:

haha herkenbaar.

Maar ik zou er inderdaad ook gewoon voor gaan. 2x een gesprek beginnen is sowieso niet veel en ik ken ook jongens die bijna nooit uit zichzelf beginnen, en al helemaal niet als ze best verlegen zijn! En inderdaad, wat heb je te verliezen? :slightly_smiling_face:

Echt een superleuke, lieve reactie, heel erg bedankt hiervoor!

laat maar