Wat moet ik doen?

Er is een jongen die ik al een tijdje leuk vind. Ik vertelde het aan mijn beste vriendin, en zij zeurde de hele tijd dat ik hem moest whappen, maar ik had zijn nummer niet. Afijn geeft ze zijn nummer, want ze had het aan de beste vriend van mijn crush gevraagd, want hun zijn bevriend. Mijn vriendin, mijn crush, en zijn beste vriend zitten bij solo (Dat zijn sporten die je moet doen als je in de examenklas zit) vraagt de vriend van mijn crush aan mijn vriendin waarom zij zijn nummer nodig had. zij zei dat zij hem niet nodig had, maar een vriendin van haar wel (ik dus), en mijn crush stond erbij, en hij zei:’‘Ben benieuwd’’ Toen mijn vriendin dit mij vertelde vertikte ik het nog steeds hem te whappen, maar mijn vriendin stuurde de hele tijd screenshots van gesprekken tussen haar en mijn crush, en toen ik die las, smolt ik vanbinnen, zo verschrikkelijk lief. Ik las dat hij zou wachten totdat ik hem zou whappen. Dus dacht ik dat ik geen keus meer had. ok ik whapp hem, maar het was nogal een kort gesprek want het was half 1’s nachts. Het voelt telkens alsof ik de initiatief nemer ben, en dat ik telkens een gesprek moet beginnen. Maar het punt is is dat ik hem nog nooit face to face heb gesproken, en dus niet weet hoe ik moet reageren aangezien het allemaal zo moeizaam gaat op whats app.

Sorry voor dit verschrikkelijk lange verhaal, maar heeft iemand tips? xx

Het is niet zo lang hoor. Maar…je zal echt met hem face to face moeten praten. Of je moet een whatsapp relatie willen.

Face to face praten is altijd beter. Zo leer je elkaar ook beter kennen! Het zal misschien wel eng zijn om met hem te praten in het begin maar als je steeds vaker met hem praat gaat het ook steeds makkelijker :slightly_smiling_face: