wat moet ik doen? ;(

x

oké vaag.
[[ Vorige keer begon ik tegen mijn ex over mijn andere ex (zyn beste vriend), ]]
Dat gaat toch zoiezo nooit werken… :hammer:

je had hem dat smsje niet moeten sturen denk ik,
en als hij geen gevoelens voor jou heeft ligt dat niet aan dat je hem niet genoeg gaf, maar dat hij niet genoeg van je liefde nam.

Tjaa… jongens kunnen “opeens” geen gevoelens meer voor je hebben blijkt…
Heb ik ook meegemaakt hoor en ik was er ook kapot van, maar het geluk wat ik had is dat ik er wel over heen kwam en een ander leuk iemand ontmoete :relieved:
Maargoed…
Wat je moet doen is gewoon zijn nummer verwijderen, zijn msn… of gewoon hem uit jouw leven verwijderen…
Is misschien drastisch maar wel een oplossing.
Of gewoon geen contact meer zoeken als je het allemaal iets TE vind.

Er is zat op de wereld en vast nog veel leuker dan hem ookal realiseer je je dat nu misschien niet maar het is wel zo!

Het komt allemaal wel goed :wink: vertrouw daar maar op!
Het is even moeilijk… maar je moet je er even doorheenbijten

en vooral geen smsjes meer sturen!

Ik snap het niet sorry
maar als een jongen je niet wil (wat ik wel uit je verhaal kan opmaken) leg je er dan gewoon bij neer, ookal is dat soms moeilijk.
Er lopen wel meer leuke jongens rond. succes!

je verdient better ! :relieved:
het is mischien moeilijk maar je moet gewoon iemand anders vinden …
er zijn genoeg jongens … gelukkig :stuck_out_tongue:

Verder zoeken hoor, hoe pijnlijk het is, je verdient wel beter dan dit.

Ja ik heb het ook meegemaakt (alleen ben ik niet zo snel in die dingen, zoals verder gaan dan zoenen)
Opeens had hij geen gevoelens meer
Maar ik heb geleerd dat je niet iemand kan dwingen tot gevoelens, en jezelf wijsmaken dat het ooit goedkomt, heeft ABSOLUUT GEEN ZIN.
Hij wil je nu ook niet, dus over 4 weken ook niet.
Je moet hem van msn verwijderen, op al je profielsites blokkeren, al het mogelijk contact vermijden.
Dat mag je best met een afscheidsgesprekje doen, maar wees dan niet zo laf om hem weer toe te voegen.
Vraag anders of hij jou verwijderd!
hoe eerder je eroverheenkomt

zegt iemand die al bijna 9 maanden in een gebrokenhartfase leeft.