Wat moet ik doen

Ik heb een probleem, Mijn beste vriendin is super verliefd op een hele leuke jongen en ik vind hem ook niet verkeert maar hij doet echt onaardig tegen haar en mij knuffelt hij steeds en pakt me vast enzoo. nu laatst waren we bij die vriendin thuis en ging zij even snel iets uit de schuur halen en toen pakte hij me vast gooide me op de bank en ging boven op me zitten weten jullie wat ik nu moet doen? ik wil het heel graag aan haar vertellen maar hoe ?

Vertel haar hoe het zit, zij vind hem leuk… maar hij haar dus duidelijk niet.
Vertel haar ook eerlijk wat jij van die jongen vind. Zolang je het maar zelf verteld, als zij er zelf achterkomt kan het verkeerd aflopen…

xxVicky ja ik wil het ookwel doen maar gaat ze dan niet super boos worde

vertel het haar dan rustig, dat die jongen aan jou zit enzo, en dat je hem ook wel knap / leuk vindt ?

Hee allemaal,
Ik zit met een probleempje. Op mijn verjaardag heeft een jongen waar ik heel veel mee whatappte tegen mij gezegd dat hij me leuk vind. Ik had al langer een chruch op hem dus we kregen iets. Bijna iedere avond whatappte we minstens een uur. Hij was echt mega lief enzo. Ik kon hem echt alles vertellen en hij mij ook. We hadden het alleen nog even stil gehouden in de klas om rottige opmerkingen te voorkomen. Op een avond hadden we tot half 2 weer liggen te praten. Maar de dag erna zegt hij dat hij me niet wilde kwetsen maar dat hij me soms leuk vond dit was dus niet altijd. ik baalde dus echt want ik was mega verliefd. we hadden dan wel pas 2 weken ofzo maar toch vond ik het mega gezellig. Alleen nu komt het probleem hij heeft me mega gekwetst dus ja ik probeer over hem heen te komen. maar nu loopt hij op school de hele tijd achter me aan, wacht op me dat we samen lopen, komt bij me staan, kijkt in de klas de hele tijd naa mij en stuurt me achter ieder Wh’app bericht een “x”. ik word echt gek van de gemixte tekens die hij mij geeft. We hebben nog nooit gezoend of afgesproken maar wel veel contact gehad. dus wat moet ik nu doe???
Het spijt m voor dit hele verhaal maar ik hoop dat iemand me het uit kan leggen die meer ervaring heeft. XXX