Wat moet ik doen?

Ik zit met een probleem (misschien hebben jullie mijn ander posts gelezen). De jongen die ik leuk vindt, vindt mij niet leuk. Hij weet dit en we zijn nog steeds vrienden. Dankzij mij heeft hij mijn vriendin leren kennen, en ze hebben 1 week iets gehad (nu is het weer uit). Hij vond haar nooit echt leuk vertelde hij mij. Ongeveer 1 week later vertelde ik hem dat ik hem niet meer leuk vindt. Sindsdien doet hij heel kortaf tegen mij en reageert nooit op mijn What´sApp en Facebook berichten. Ik voelde me echt heel rot, omdat er gewoon een gat ontstond in onze vriendschap zonder een goede reden. We hadden vorige week schoolfeest, en hij zat de hele tijd met andere meisjes te praten en te zoenen. Hij keek de hele tijd naar mij om mijn reactie te zien (ik dacht echt serieus dat hij mij jaloers probeerde te maken).

Daarna heb ik hem proberen te bereiken, maar hij reageerde niet. Ik kon wel zien dat hij mijn berichten had gelezen. Ik dacht gewoon: Fuck You, laat maar. Toen raadde een vriendin van mij aan om te vragen of hij kon afspreken. Dus stuurde ik een smsje met de vraag of hij op facebook kon komen, 2 minuten later was hij online. Ik zei eerst hoi, hoe gaat het met je? Hij had het gelezen maar reageerde niet. 2 uur later zei ik gewoon in 1 keer: Kun je in deze week afspreken? en meteen daarna kreeg ik antwoord.Hij wilde graag afspreken.

Wij gaan morgen dus films kijken, maar ik weet niet meer wat ik van hem moet denken. Hij doet heel vaag. Weten jullie toevallig of dit normaal jongens gedrag is, of wat dit betekent? Hebben jullie nog advies over wat ik wel en niet moet doen?

p.s. sorry voor het lange verhaal, maar ik moet jullie hulp krijgen

beetje rare jongen, ik zou niet eens meer willen afspreken, ik zou hem nu gaan negeren, weet hij ook eens hoe het voelt.

daar heb je ook weer gelijk in, maar het is altijd gezellig met hem en ik KAN hem niet negeren hoe hard ik ook probeer…

dan zou ik afwachten wat er met film kijken gebeurt, maar als hij daarna weer raar gaat doen, dan zou ik geen aandacht meer aan hem besteden, in ieder geval veel plezier morgen :slightly_smiling_face:

hartsikke bedankt voor je advies