Wat moet ik doen?

Laat ik maar even bij het begin beginnen. Ik ben dus een meisje dat al 5 jaar fluit speelt. Ook speel ik in een orkest. Een keer deden we een project dat er bandjes naar ons toe kwamen. Bij een van die bandjes zat de jongen van mijn dromen. Helaas liep het project heel snel ten einde, maar ik had geluk. Als ik 5 minuten eerder kwam voor me normale fluitles kwam ik hem tegen. Dus ik voor iedere fluitles haar leuk doen enzo. Tot 2013. De tijden zijn blijkbaar veranderd want ik kom hem nooit meer tegen. Zelfs niet als ik een kwartier eerder kom. Ik denk nog steeds iedere avond aan hem en ik word haast gek. Wat moet ik doen?

Je minder druk maken, lijkt me om te beginnen erg verstandig. En als je er werk van wil maken, dan zoek je toch even op hoe hij heet? Je kan 'm vast wel ergens vinden.

Je weet zijn naam toch wel, of misschien andere mogelijkheden om hem te vinden op Facebook? En dan niet na laten om hem toe te voegen :wink:

Heb ik allang geprobeerd…

Weet je ook niet hoe zijn band heet?

Kun je het niet aan je leraar vragen?

Ik zou het via Facebook proberen inderdaad :slight_smile: En stiekem lachen …via zijn vrienden, via jou vrienden

Ik weet dus niet meer hoe die band heet maar alles gaat een beetje de goeie kant op: met normale les gaan ik en 2 andere meisjes een trio doen met de piano (niet doordenken) en daar zou nog een gitarist bij kunnen (hij speelt gitaar) en bij orkest vroeg ik nog of we iets met bandjes zouden doen en aangezien er niet zo bandjes zijn is er veel kans dat ik met hem ga samenspelen

kan iemand nog alsjeblieft antwoorden? (niet dat ik niks aan de goede antwoorden heb hoowr)