Wat moet ik doen?

Ik vind een jongen uit mijn klas al een hele tijd leuk maar mijn vriendinnen vinden hem maar stom. Ze zeggen dat ik veel te aardig ben voor hem en dat ik beter kan krijgen enzo.
Ik praat ook niet veel met hem, heel raar want normaal praat ik juist heel veel. We hebben wel veel oogcontact maar ik weet echt niet wat ik moet doen.
Kunnen jullie me helpen?

ik zou even bij de zoekfunctie kijken
daar staat al heeeel veel

je niet zo veel van je vriendinnen aantrekken. als jij hem tog leuk vind en hij jou is het tog goed.

maar vriendinnen zien aan de andere kant veel beter of een jongen een a-hole is of niet.

ja dat is waar maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen want ik vind hem wel heel leuk enzo

nog iemand?

je moet gewoon kiezen wie jij wil. niet dat je tussen jou vriendinnen en vriendje moet kiezen ofzo,maar ik zou wel vragen waarom ze dat allemaal van hem vinden, misschien hebben ze een speciale reden?
suc6;)

[i]Als jij hem leuk vindt,
moeten je vriendinnen dat maar accepteren, toch?
Of je nou al iets met hem hebt of niet.

En tsja, of hij je leuk vindt, daar kunnen wij allemaal geen antwoord op geven.
Volg je gevoel en lees zijn signalen. =P

Succes ermee![/i]

vraag aan je vriendinnen waarom ze hem zo stom vinden,
als ze argumenten hebben waar je zelf ook aan twijfelt zou ik er toch nog even over nadenken
maar als ze geen reden hebben om hem stom te vinden
zou ik zeker voor hem gaan!
jij valt toch op andere types dan je vriendinnen, daar kan jij niks aan doen, daar kunnen zij niks aan doen, en hij ook niet.
maar beter ook, anders zou iedereen op dezelfde jongens vallen!

als jij hem echt leuk vindt zou ik niet luisteren naar je vriendinnen, je mag toch wel even zelf beslissen of je iemand leuk mag vinden of niet. Je kunt ze natuurlyk wel altijd vragen om een reden… en zoals hierboven mij; als die rede nergens op slaat, dan zou ik er gewoon voor gaan. Probeer dan eens met hem te praten enz. dan komt het vast goed!

Dat is waar