Wat moet ik doen:(

Laat ik maar beginnen met me Verhaal.

Ik heb een hele leuk jongen leren kennen ik ben zo verliefd op hem hy zit by myn op school,

elke pauze kykt hy me aan enzo , nu heb ik hem dus toegevoegt op hyves,
1 week later kreeg ik een prive berichtje, van jy bent tog dat meisje die
met een vriend van me gehad heb hier heb je me msn, dus ik voegde hem toe, toen kwam ik dus online hy zy niks dus ik dacht laat ik maar ‘‘hoi’’ zeggen dus hy zegde ook hoi , het gesprek kwam goed op gang beetje over elkaar verteld enzo 1 week later begon hy me schatjee enzo te noemen dus ik helemaal in de wolkjes , hy zy gaa je mee naar buiten dus ik alle moed by elkaar geraapt en gegaan, was wel gezellig enzo en er was een vriend van hem by , die was heel aardig prate veel ,dus die jongen waar ik verliefd op ben kwam naast me zitten, hy zy byna niks enzo, hy had het veel over anderen meisje dus toen had ik al zon gevoel dit zit niet goed ,toen zy hy ik ga even wat doen dus toen was hy weg toen zy die vriend vn hem hy smst met anderen meisjes enzo en hy doet het alleen om de sex, ik dacht by me zelf STOP , dus ik gewoon buiten gebleven was etens tyd dus ik naa huis, hy kwam maar niet op msn die vriend wel hy was by die vriend hy zy alles goed ik zy ja mt jou ook he, dus die jongen waar ik verliefd op was , zy jy bent wel lekker, ik zy okedan hy zy wil je zoenen ik zy wil je beter leren kennen dus hy zy wil je dan ook trekken , dat was voor myn de druppel ik dacht stop ik moet ermee stoppen wees slim maar ik kon hem niet uit myn hoofd zetten, dus toen de volgende dag zy die vriend gisteren avond smst een meisje naar hem zo van kom naa myn dus hy zo, oke hy was gewoon naar een ander meisje gegaan en geflirt enzo terwijl hy mt myn bezig was,ik was zo boos en verdrietig tegelijk, hy was zo lief en leuk en hy leek normaal maar hy doet het gewoon om de sex,
ik ben er kapot van. :frowning_face:

dus was me langen lul verhaal maar moes even me hart luchten :slightly_smiling_face:

x :frowning_face:

Damn wat een fucking player zeg!
Daar moet je je echt niet mee bezig houden meid! Je verdient beter(ook al ken ik je niet… daar ben ik zeker van)
xx

ik erger me echt dood aan dat je steeds zy schrijft inplaats van zij
wat een sukkel zeg

O hahah sorry ben het beetje gewend , ik zal er voortaan op letten:)

er zwemmen veel betere vissen in de zee ^^

je verdient veel beter joh! forget him . er zijn nog veel leukere jongens op de wereld ^^

Ja en ook hij zegde WTF hij zegde?! xD

Ik heb gewoon geen zin meer om dit te lezen. Dit is zo slecht Nederlands. Echt heel irritant.

geen aandacht meer aan geven!