Wat moet ik doen?

Hoi allemaal,
ik zit in een situatie waarbij ik niet zo goed weet wat ik moet doen, ja of wel maar ik wil graag jullie reactie weten.
Het gaat over een jongen en ik. ik ken hem nu z’n bijna 2 jaar. we hebben al een relatie van 3 maanden (kort:P) achter de rug. dat was 1,5 jaar geleden. De tijd die volgde was wel smsen en oh ik vind je lief blabla. zoenen blabla. heletijd word het nu wel of niet wat? dan zoende hij met anderen dan ik… maar wel weer telkens naar elkaar toe trekken.
We hebben er net over gepraat… en gevraagd aan elkaar wat we van elkaar verwachten als we het weer overnieuw zouden proberen. Alles tegen elkaar afgewogen en het kwam op het zelfde neer allemaal.
Ook onze weekschema’s bekeken of we tijd voor elkaar konden maken. Ja ook dit was het geval.
gaat het een weekje neit? oke dan niet…
eigenlijk zijn we er wel klaar voor…
Maar… ik ben bang dat ik straks weer mis gaat… zoals het zovaak mis is gegaan dat we het wouden proberen.

Nu heb ik nog een probleem, dat ik helemaal gek word want hij zit de hele tijd in mijn hoofd…
en ik kan dat gevoel niet plaatsen.

Nu heb ik dat aan hem vertelt en hij zegt… heb je straks dat gevoel ook als we wat hebben? en is dat gevoel er dan nog?
ik zei dat ik dat dan natuurlijk wel zou hebben maar dat ik dat gevoel dan kon plaatsen want hij is dan mijn vriendje…

ik zou graag van jullie een reactie willen horen…

Alvastbedankt!

Liefs!

dat hij hele tijd in je hoofd zit is toch juist goed.
ik zou het weer proberen, klinkt alsof hij het ook graag wil.

Ik zou het wel gewoon proberen :].
En als het niet werkt, dan gaan jullie gewoon als vrienden uit elkaar?

Ligt eraan op wat voor manier hij de hele tijd in je gedachten is. Zijn het leuke gedachten of zijn het eerder zorgen? Omdat jullie het nu al een keer eerder samen geprobeerd hebben, wat ging er precies mis? En is datgene wat er toen mis ging, waar lag het precies aan en weet je hoe je het nu kunt voorkomen?
En wat ik me afvraag… kun je hem voor de volle 100% vertrouwen? Ik heb niet het idee dat zijn gevoelens voor jouw zijn veranderd ten opzichte van de vorige keer. En in de tussentijd heeft hij met anderen gezoend dan jouw, weet je zeker dat hij alléén jouw zal zoenen wanneer jullie het weer opnieuw proberen?

Het is positief dat hij het nog eens wilt proberen, maar ik zelf zou hem uit het hoofd zetten en op zoek gaan naar iemand waarmee het wél in een keer goed gaat.