Wat moet ik doen..

Ik heb een heel leuk vriendengroepje met 2 jongens en nog een vriendin van mij… alleen het probleem is dat ik laatst een jongen heb ontmoet en ik hem best wel erg leuk vind… maar een van me vrienden vind mij leuk dus ik heb laatste tijd echt super vaak ruzie met hem wat ik echt niet leuk vind en nu begonnen ze gister opeens van dat ik moest kiezen en shit… maar me vrienden zijn het aller belangrijkst voor me maar dat ik moet kiezen vind ik best wel erg… ik ga vanavond met me vrienden uit praten ze moeten toch begrijpen dat ik niet zomaar gevoel aan de kant kan zetten… wat moet ik doen?

DAt is zeker een moeilijk beslissing,keuze maken is altijd moeilijk.
je moet wel naar je gevoel luisteren,je wilt ze ook niet kwetsen.
je moet waar jij je goed bij voelt.
succes :sob::muscle:

Je moet zeggen dat je de vriendschap sowieso voorop stelt, en dat je weet dat die ene jongen je leuk vind maar dat je heel bang bent dat het de vriendschap zal breken als jullie aan een relatie oid beginnen (dat is in 99% van de gevallen namelijk zo). Zeg gewoon tegen hem dat zelfs als je hem leuk zou vinden dat je de vriendschap niet op het spel wil zetten, en dat jullie daarom gewoon vrienden moeten blijven. Begrijpt die vast. Je hoeft er dan niet eens bij te vertellen dat je al een andere jongen leuk vind, dat kan je altijd later nog een keertje vertellen.
Succes!