Wat moet ik doen?

Lieve allemaal,
Willen jullie me even raad geven? ik weet het echt niet meer…

Een jongen en ik vonden elkaar leuk zo’n 3/4 jaar geleden, toen is het niks geworden omdat we het niet van elkaar wisten en te verlegen waren om iets erover te zeggen.
We hebben dit ongeveer 1/1,5 jaar geleden tegen elkaar gezegd, maar toen was het bij ons beide net uit met onze vriend/vriendin, dus toen was het te snel voor ons beide.
Ik heb laatst aan hem gevraagd hoe het zat, zei hij dat er altijd wel iets bleef zitten, maar dat het niet meer zo zal zijn als 3/4 jaar geleden.
Gister was hij bij mij (samen met een vriend van ons) en toen zat ik naast 'm op de bank, hij zat de hele tijd met een hand op mn been, raakte me aan of kietelde, kortom: er was gewoon een spanning te voelen tussen ons. Ook bepaalde opmerkingen die hij maakte wezen in die richting.
Ik weet alleen niet of dit wat te betekenen heeft en wat hij nou wil…
Aan de ene kant laat hij met dingen die hij doet zien dat hij het wel wil, maar hij zegt dan weer tegen me dat het 'm niet gaat worden.
Wat moet ik nou? Wat wil hij nou?
Help me?

Liefs,

Wel, ik ken je gevoel heb een soort van hetzelfde meegemaakt. Vorige week nog ging ik met een vriend naar het station. We weten van elkaar dat we 3 maand geleden wel op elkaar waren en dat ook pas toen het zo wat over was. Maar sinds dien zijn we weer heel close en echt iedereen denkt datwij samen zijn of dat wij op elkaar zijn of hij in elk geval wel op mij. Maar elke keer toen ik weg ging en hij mij knuffelde men nek kuste en men wang en voorhoofd kuste zei hij weer, “dit is enkel vriendschappelijk dat weet je toch?” Maar dan denk ik aan die momenten dat wij hand in hand liepen, dat hij toen ik op zijn schoot zat mijn hand vast hield en met zijn andere hand over mijn benen wreef, dat hij mij ziet naar me toe komt en zegt dat hij me gemist heeft.
Vorige week zei hij dit echter niet “dit is enkel vriendschappelijk” dat zei hij toen niet. Dus ik dacht, nu meent hij het.
Tot ik deze dinsdag ontdekte dat hij sinds vrijdag avond (de avond dat hij dit niet zei) 2 uur later op eens een lief had. Dus mijn conclusie? Vrienden is alles wat hij krijgen kan. Zelf zet ik mijn gedachten op een mooie lieve jongen uit mijn klas die altijd zo lief naar me lacht. Neem van mij aan, die jongen waar jij het over hebt is net hetzelfde.
Ik zou er niet te veel van geloven!
Maar dat is mijn idee ervan natuurlijk.

iemand anders?

Hij zegt niks, dus hij hoeft ook niks te doen. Dus ja, titel is bullshit.

Titel is veranderd, sorry dat ik het verkeerde beeld gaf.

Het is meer dat ik dan ook bij hem op schoot zat toen hij een vriendin had en mij dan echt naar 'm toe trok of dat ie een arm om me heen sloeg enzo…
Misschien zie ik het ook wel verkeerd ja…

Deed ie bij mij ook geloof me nou maar hij is een soort player

Volgens mij kan je beter afstand nemen van hem. Want jij vindt hem leuk, dat weet hij. Hij gaat ineens jou aanraken, maar hij wil geen relatie. Lijkt me duidelijk gevalletje van gebruiken.

Dat is precies wat ik ook dacht.
Je kunt hem beter uit je hoofd zetten en inderdaad afstand van hem nemen.