Wat moet ik doen?

Hee,

Toen ik voor het eerst kwam werken, kwam hij naar me toe en deed heel aardig en zo.
Later voegde hij me toe op facebook en hadden we best wel goede, leuke en lange gesprekken.
Hij zei ook allemaal dingen tegen me van dat ik lief en mooi ben en dat hij trots op me is etc.
Ook vroeg hij me een aantal keer mee uit, was steeds gezellig en deed nog steeds lief tegen me.

Ik begon hem écht leuk te vinden.

En toen opeens zag ik op facebook staan dat hij zijn status van ‘vrijgezel’ naar ‘in een relatie met ander meisje’ gezet. Daarvoor zei hij nog lieve dingen tegen me en wilde hij nog gaan afspreken. Dus ik snapte het echt niet, ik vroeg ook aan hem of het echt waar was en dat was het dus.

De volgende dag begon hij weer gewoon tegen me te praten hoe hij daarvoor ook tegen me praatte, ik was nog steeds boos op hem dus reageerde kortaf.

We hadden daarna een tijdje geen contact meer, we zagen elkaar alleen nog op werk.
Ongeveer 2 weken later gingen we met een paar collega’s uit eten, incl. hem. Tijdens het etentje kwam hij naast mij zitten en deed hij net zoals eerst, ook wilde hij steeds met me op de foto als hij mij een knuffel gaf, maar dat vond ik niet kunnen tegenover zijn vriendin.

Aan het einde van de avond ging ik eerder weg dan hem, ik liep in mn eentje naar mijn fiets en toen liep hij achter mij aan en zei dat hij het heel gezellig vond en gaf me een knuffel. (hij was de hele avond niet dronken btw. :’) )
Hij begon weer te praten op facebook/whatsapp, like 'te al mijn berichten enz.

Ik probeer hem steeds te vergeten en minder leuk te vinden, maar dan begint hij weer met tegen mij te praten en begin ik hem weer leuk te vinden. Op zich is het niet erg dat ik hem leuk vind, maar hij heeft een vriendin en daarom vind ik het niet goed dat ik hem leuk vind en hoe hij tegen mij doet.

Weten jullie wat hij van me wilt? En wat kan ik doen om hem te vergeten?

Bedankt voor het lezen van mijn hele verhaal (:
En sorry voor mijn ‘schrijfstijl’ haha

up?

Niemand hier precies weten wat hij wilt, of het zeker weten. We weten nog minder dan jou, dus kunnen dat niet zien.

En om hem te vergeten moet je afleiding zoeken. In het begin zal ik hem ontlopen, maar dat gaat niet door werk dus. Ga met je vriendinnen wat leuks doen, en bezig zijn de hele tijd.

ik zou eens goed eerlijk tegen hem zijn en zeggen dat je dit niet vind kunnen. jij wilt zijn vriendin niet zijn, want dan kan hij dit ook bij jou flikken.

Nee, de dingen die hij tegen mij zei zijn niet echt ‘vriendschappelijk’ denk ik.
Of het ligt aan mij hoor;
‘Alsnog hou ik heel veel van je’ ‘Wanneer gaan wij weer daten’ ‘Ik ben trots op je’ etc.
En dan nog hartjes erbij.

Mss ziet ie jou wel als vriendin gewoon :stuck_out_tongue:

hij ziet jou wel heel erg zitten,maar jij bent nog boos wat logische is omdat wel niet met anderen dame heeft.
hij heeft gewoon niet door dat jij erg mee zit,ik zou vragen waarom lief aardig en leuk in je gezicht doet maar hij toch ook bezig is met ander dame.
Dat het terecht is dat je hem daarom hem zat bent,maar blijf wel communiceren, en zeg wat je denkt.
Wees wel duidelijk naar hem wat je dwarszit,of hij is zo erg stapel op jou
zo te horen.
als je hem echt niet meer wilt zien contact definitief verbreken.

Weet je zeker dat hij je niet gewoon als goede vriendin ziet? Mijn beste (mannelijke) vriend en ik knuffelen ook de hele tijd.

Ja ga ik doen, als ik m weer zie!

Ja weet het wel zeker, eigenlijk zou ik alles wat hij zei/zegt hierop moeten zetten,
maar dat is redelijk lullig haha

Een hele goede vriend van me zegt ook dat hij van me houdt, en ook vertelt hij me vaak genoeg hoe ongelooflijk schattig en lief hij me vindt… En hij vraagt me zo nu en dan om een knuffel. Mijn vriend was hier eerst niet blij mee, maar begrijpt nu dat het echt niets te betekenen heeft.
(ps: hij heeft zelf ook een vriendin)

De kans zit er dik in dat hij net zo’n soort jongen is. Een hele gezellige meiden-vriend, zonder homoseksualiteit.

Oke, hoop het dan haha kwam bij mij best raar over