Wat moet ik doen?!

Hey, ik heb een soortvan probleem, ik ben een meisje van 13 en er zit bij mij een jongen in de klas en hij zit vaak aan me(borsten voelen) en dat vind ik niet erg want soms is het fijn, maar hij wil seks en hij is mijn vriendje ook niet. Ik voel wel alsof ik er klaar voor ben, maar ik durf het gewoon soms niet echt maar ik wil het wel heel graag, niet om erbij te horen ofzo maar gewoon omdat ik denk dat ik er klaar voor ben, zelf ben ik best actief op het seks gebied, ik weet niet wat ik moet doen, ik ben nog maar 13! Help me alsjeblieft met wat raad wat jij zou doen! thanksx

JE. BENT. 13.

En dafuq? Je bent actief op het seksgebied? Je bent fucking 13 wtf man je weet pas net wat seks is o.o

Ik kan hier gewoon niet serieus op in gaan, sorry.

Je begint puber te worden, gefeliciteerd. Maar doe het asjeblieft niet met de eerste de beste jongen. Dat is niet zo verstandig.

Je moet het de eerste keer niet met zomaar iemand doen, wacht tot je een lief vriendje hebt anders krijg je sowieso spijt.

Je ik weet dat het heel jong is maarja, ik weet opzich al sinds mn 9e wat seks is hoor -,- Maar bedankt voor je reactie.

Ja dat denk ik ook wel, maar ik ken hem al heel lang enzo, ik wacht denk ik wel hahah =3 dankje voor je reactiee,x

Ja maar dannog, 13! Je hebt nog zoveel tijd om seks te hebben, waarom nu al beginnen?! Daar krijg je gegarandeerd spijt van en helemaal als het met iemand is waar je geen relatie mee hebt.

ja je hebt wel gelijk… Dankjewel!x

Ik weet ook wel al sinds mijn negende wat seks is, maar dat betekent niet dat je het spontaan ook moet gaan doen.

Je kunt echt beter wachten tot je iemand tegenkomt met wie het vertrouwd is en op wie je verliefd bent en het niet nu al gaan doen. Als je niet durft, ben je er niet klaar voor.
En ik zou tegen die jongen zeggen dat hij van je borsten af moet blijven, want dat vind ik ook nogal raar, maar goed.

Dit.

Ik vind dit zoooo’n nutteloos statement. Natuurlijk is het meer dan duidelijk dat dit meisje psychisch en fysiek nog niet in staat is om seks te hebben. Maar mensen van 13 zitten in de tweede of derde klas. Als jij toen nog actief met poppen speelde, prima. Maar de meesten hebben er dan al twee jaar seksuele educatie op zitten.

Prima als je seksueel actief bent. Maar om een jongen waar je mee om gaat aan je borsten te laten zitten en overwegen om met hem te neuken? Nee, gewoon nee.

Oh meisje toch, waarom zou je dat willen? Seks moet je met iemand hebben die je leuk vind, iemand die speciaal voor je is.

Ben je niet een beetje naief om seks te hebben? Je zegt wel van seks af te weten, maar kan jij ook de verantwoordelijkheid nemen om veilig seks te hebben? Condooms halen dus. Of de verantwoordelijkheid te nemen als je onveilige seks hebt en je een soa krijgt? Ik ben van mening dat als je alles van dit niet met verantwoording kan nemen je er sowieso niet aan moet beginnen. Het FEIT dat je twijfelt zegt volgens mij al genoeg.

Aan de mensen die haar aanvallen. Verwacht niet dat deze kinders het ongewoon vinden, de media zit vol met seks. Vind je het gek dat ze nieuwsgierig zijn naar seks, ze worden er te veel mee geconfronteerd.

Echt helemaal eens met alles wat jij zegt.
Ja.

Precies, het feit dat je twijfelt geeft aan dat je er niet voor de volle honderd procent achter staat. Niet doen dus! Hier krijg je hoe dan ook later spijt van… Misschien gaat die jongen wel als jullie het hebben gedaan het aan iedereen vertellen en dan krijg je ook al direct zo’n naamkaartje opgeplakt, als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

Ik wist vanaf mijn 8e wat seks was maar heb toch echt tien jaar gewacht totdat ik het werkelijk deed. Ik was eind 18 toen ik voor het eerst seks had en ik ben nu nog steeds samen met deze jongen.

Daarbij komt als je via een forum een berichtje plaats dat je denkt er klaar voor te zijn ben je dat nog niet. Seks kan je niet plannen dat gebeurd gewoon op een moment. En als je dan geen twijfel hebt weet je dat je er klaar voor was.

Doe geen dingen waar je later spijt van gaat krijgen!

Ik was al heel vroeg op de hoogte van wat seks inhield. En men mama zei me altijd dat je dat met mensen moest doen die je echt graag zag.
Die jongen is in de verste verte nog niet geïntresseerd in jou, en je persoonlijkheid maar is waarschijnlijk nog maagd en wil later opscheppen over hoe vroeg hij wel niet seks gehad heeft.
Leef je hormonen op een andere manier uit. Toen ik 14 was, had ik ook zin maar god wat ben ik blij dat ik toen niet ingegaan ben op de voostellen van sommige jongens

Dat zeg ik toch ook? Dit meisje is er duidelijk nog niet klaar voor . Maar om nou bij elk meisje met ‘ga met poppen spelen’ te reageren vind ik duidelijk wat te kortzichtig.

Seks moet je hebben op het moment dat je ook verantwoordelijk genoeg bent om de gevolgen te dragen als het mis gaat. Als je dus zwanger wordt, een soa krijgt, of wat dan ook.

Hier ben je op je dertiende gewoon nog niet klaar voor.
Misschien wel voor seks, maar niet voor alles waar je rekening mee moet houden.

Mijn advies: wacht nog maar een jaartje (of twee)

Als je het zeker zou willen zou je hier geen topic openen. Je twijfelt dus, en bij twijfel: niet doen.