Wat moet ik doen??

In het verleden is het vaak niet leuk afgelopen met jongens (uiteindelijk afgewezen). Ik ben nu met een jongen bezig, we hebben nu 2 keer afgesproken en praten heel veel op whatsapp.

Hij heeft 2 kutte relaties met veel gedoe achter de rug, en heeft aangegeven dat hij tijd wilt voor hij eventueel een relatie met mij wil. Hij heeft niet gezegd of hij uiteindelijk een relatie met me wil… dit maakt me ontzettend onzeker en ik ben heel erg bang om opnieuw afgewezen te worden. Hij weet dit trouwens wel van mij. Ik maak mezelf soms helemaal gek met m’n gedachten…

Wat zouden jullie doen/denken in mijn situatie?

als hij echt n relatie met je zou willen zou het hem niet uitmaken dat hij 2 rot relaties heeft gehad. echte liefde laat zich niet tegenhouden.
Ik was ook totaal niet opzoek naar een relatie toen ik mijn huidige vriend leerde kennen en hij stond er ook niet open voor want zijn vorige relatie was net 3 maand uit. toch hebben we zonder twijfel besloten dat we t absoluut wilden proberen.
ik zou die jongen lekker laten lopen als ik jou was en lekker verder gaan met mn leven. dr komt vast wel iets anders op je pad.