Wat moet ik doen?

Heee allemaal,
Ik heb echt geen idee wat ik moet doen… Kunnen jullie mij helpen?

Na een week of zo in mijn nieuwe klas zag ik toch wel een heel erg leuke jongen. Blond haar, blauwgroene ogen en een geweldige glimlach. Totaal mijn type. Ik begon met flirten… Oogcontact, plagen ect je kent het wel. Hij flirtte gewoon mee en al snel begonnen we te merken dat het goed klikte… We gingen steeds vaker naast elkaar zitten en we lachte erg hard. Ik had wel het idee dat hij mij ook wel zag zitten. Toen begon ik te merken dat een meisje van mijn klas wel erg veel aandacht aan hem gaf. Ze wonen dicht bij elkaar en fietsen elke dag samen. Mijn jaloersheid kwam naar boven. Nu merk ik dat ze heel erg aan het flirten is en hij vindt dat niet echt erg zo te zien. Ze is echt een druk meisje en als ik al met hem aan het praten komt zij d’r steeds tussen. Heel irritant. Ik durfde opeens niet meer echt met hem te praten. Nu merk ik dat hij steeds meer interesse in dat meisje aan het krijgen is. Ik ben super jaloers en weet niet wat ik moet doen, hebben jullie misschien tips om zijn aandacht weer te krijgen?

Xxxxxxxx :hugs:

Tja als hij haar leuker vind ken je vrij weinig doen meid

Hij vindt dat meisje leuk. Niet jou. Get over it girl.

Just be yourself. Niks gaan forceren.

jammer voor je… misschien is zij makkelijker te benaderen omdat ze zo druk is? misschien moet je gewoon eens tegen hem zeggen ‘hey, zin om met mij wat te drinken na schooltijd’ of zoiets. gewoon een risico nemen.