Wat moet ik doen?

Hallo ik ben een meisje van 15jaar en ik ben nu 1jaar samen met mijn lief van 17.Alles ging heel goed tot hij vorig schooljaar bij kerstmis van school is veranderd, en hij zit nu in een school die oorspronkelijk een meisjesschool was maar er zijn nu ook jongens toegelaten…
Bovendien volgt hij ook nog eens STW,een richting waar niet veel jongens in te vinden zijn…
Hij is nu dus 1van de 2 jongens van de klas tussen 17meisjes
Ik heb hem gezegd dat ik liever niet wil dat hij daar op school zit omdat hij me voortdurend jaloers maakt
maar hij mag van zijn ouders niet nog een keer van school veranderen…
Ik vind de meisjes in zijn klas ook wat sletten want ze flirten erop los, hun bloesjes hangen zo laag dat je bijna hun tepel kan zien en ze dragen strings die express ver boven de boord van hun broek komen…
Ik kan er echt niet meer tegen dat hij elke dag na school thuis komt met zijn armen volgetekend met hartjes en lieve zinnetjes door die meisjes…
Ik weet dat ikhem moet vertrouwen maar ik ben heel snel jaloers en ik kan hier echt niet meer tegen, ikzelf zit in een klas waar maar 1 jongen zit dus ik kan hem niet echt terug jaloers maken ofzo…
Wat moet ik doen? &ohja, we hebben al een paar keer geprobeerd om ermee te stoppen maar dat is nooit echt gelukt,uiteindelijk vlogen we na 2weken huilend in elkaars armen…
& dan is er nog iets, ik kan echt niet met zijn ouders opschieten omdat ze zo verschillend zijn van mijn ouders, zijn ouders zijn heel katholiek en mijne niet,
ik mag ook meer, als ik bij zijn thuis ga slapen moeten we in een appart bed in een apparte kamer enzo…
Terwijl hij met mijn ouders 4dagen mee naar zee is geweest en toen hebben we ook samen geslapen dus ik snap niet waarom het nu opeens niet meer mag…
zijn moeder zei tegen mij :‘samen slapen doe je als je getrouwd bent’ :confused:

Hoe weet je dat die meisjes sletten zijn en hun shirtjes zo laag hebben? Ik denk zelf dat hij je niet bewust jaloers maakt? Zelf zou ik het ook heel vervelend vinden als mijn vriend op een school als die zou zitten, maar ik denk dat je het wel moet accepteren . Miss kun je met je vriend erover praten dat hij duidelijk maakt aan die meisjes dat hij een vriendin heeft en dat hij al het geflirt van hun afkapt en het niet toelaat als ze aan hem zitten(bijvoorbeeld dingen tekenen op z’n arm)
Jongens vinden aandacht natuurlijk wel heel leuk,maar dit moet hij wel tegen gaan.

Toen ik zei dat ze sletten zijn had ik het niet over hun uiterlijk, dan heb ik het over dat ze op een fuif met meer dan 4jongens op 1avond zoenen en om de week een ander hebben…

En ik weet dit omdat ik elke dag na school op hem ga wachten aan de schoolpoort en ze dan echt aan hem hangen

praat met hem? zeg dat je het echt niet leuk vind dat hij zo veel aandacht krijgt van andere meisjes.

elke dag op hem wachten zou ik ook niet gaan doen. Dat is voor die meisjes extra reden om te laten zien dat ze om je vriendje heen hangen. Ik weet dat het heel moeilijk is en ik haat zulke dingen ook. Mijn lover verteld me vaak dat hij in de klas zat met maar 1 jongen en de rest meisjes. Zijn ex zat bij hem op school en elke dag stond ze voor het lokaal te gluren wat hij deed. Omdat ze het niet vertrouwde. Hij werd er knettergek van en door haar ontrouw gedrag ging hij haar ook minder vertrouwen. Omdat zij dus toch al dacht dat hij wat deed.
Dus je moet er wel mee uit kijken want hij kan zich om keren. Maar als jullie samen op vakantie zijn geweest enzo zou ik me er niet al te druk om maken. School is school en daar is weinig aan te doen. Kijken doen jongens toch wel. Zolang ze hun handen maar thuis houden. En ik zou met hem praten. En zeggen dat je snapt dat t op school zo is, maar dat hij er buiten natuurlijk niet met die meisjes hoeft om te gaan ofzo. Tenzij ze echt vrienden worden maar dan lijkt t mij meer dan logisch dan zijn vriendin daar bij mag zijn

Dankje!

ik zou er open en eerlijk over zijn tegen hem en vooral duidelijke uitleggen wat je dwars zit en ook waarom, zo kunnen jullie samen tot een oplossing komen :slightly_smiling_face: succes!

Ja oke, dat is erg vervelend voor je. Maar zoals ik al eerder zei :je vriend moet echt duidelijk tegen die meiden zijn en laten zien dat hij het niet wilt
Succses

ik zou precies hetzelfde doen als wat tyralove zegt, praat met hem erover :slightly_smiling_face:

Vet lastige situatie, je moet hem vertrouwen (en dat doe je ook wel)! Hij zou later wel meer met meiden samenwerken. Je kan eigenlijk niks anders doen dan er met hem over praten en op hem vertrouwen.
Hij heeft toch niks met die andere meiden? Als hij er wat mee krijgt is het iets anders!
Succes!