Wat moet ik doen?

Hey,
Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen. Ik ben best boos op mijn vriend. Ik zou het even proberen samen te vatten.
Gisteren had hij beloofd dat hij vandaag in de avond langs zou komen. Maar vandaag smste hij me dat hij thuis moest helpen met werken, en dat hij dus niet kon komen. Hij zou morgen wel zou komen. En normaal zou ik dat dus geen probleem vinden, maar morgen ga ik naar mijn moeder, dus dat kan niet. Ik zei dat tegen hem. Dus toen zei hij dat hij na het werken nog even langs zou komen, om afscheid te nemen. Nou, ik zat dus vanaf 7 uur me dood te vervelen, en om half 11 was hij er nog stééds niet. En normaal gaat hij om half 11 bij me weg. Dus ik vroeg hem of hij überhaupt nog zou komen. Zegt ie doodleuk dat hij niet meer komt. Dus toen werd ik pissig, als ik het niet had gevraagd, wat had hij dan gedaan? Had hij dan gewoon helemaal niet gezegd dat hij niet kwam? Zou hij om 12 uur een keer doodleuk smsen dat ie niet meer zou komen?
Toen zei hij dus dat hij in het weekend wel langs zou komen, maar dan kan ik niet. Krijg ik zo’n lekker botte reactie: Want?’ Alsof het mijn schuld is dat hij ineens afzegt en we daardoor elkaar zo lang niet zien. Dus hij zei: ‘Dat weekend erop dan maar.’ ‘Dan ben ik op vakantie.’ Fijn dat je dat hebt onthouden, schat.
Dus dan zijn we al weer 2,5 week verder. En de week nadat ik terug ben van vakantie heeft hij vakantie, dus dan kunnen we elkaar weer zien.
Maar ik snap niet, waarom deed hij zo? Hij wist heus wel eerder dat hij niet meer zou komen. En vervolgens doet hij alsof het mijn schuld is dat we pas over 2,5 week kunnen afspreken.
En, ik zit eraan te denken om morgen in zijn lunchpauze naar zijn huis te gaan (hij gaat altijd naar huis in zn lunchpauze), omdat ik hem gewoon supergraag nog even wil zien. Gisteren ging hij weg met een simpele kus. Maar aan de andere kant, ik weet niet of hij het überhaupt wil… En of ik niet boos word, want ik ben gewoon boos op 'm, door dit gedrag. Maar dan verpest ik dat hele korte momentje wat we dan hebben, door boos te worden. En dan is het nog erger dat ik hem 2,5 week niet zie. Wat zouden jullie doen?

Sorry voor het lange, en misschien onduidelijke verhaal. ;$

Bel hem op en vertel wat je dwars zit. Uit zijn reactie weet je dan hopelijk genoeg.

Ik kan hem nu niet meer opbellen :stuck_out_tongue: Hij begint morgenvroeg om 8 uur… En om 12 uur heeft ie pauze.
Dat is de enige optie dat ik hem nog spreek… En om nou dat moment te verpesten door te klagen wat me dwars zit. Want ik ben heel slecht in zulke gesprekken, dan word ik boos, om mezelf meestal. Maar dan zit ik dus al die tijd tot ik hem weer zie met een schuldgevoel.

Stuur hem een smsje dat je het nogal lullig vond dat hij je zo liet stikken, dat hij niks meer liet horen en dat je morgen nog even langs komt om afscheid te nemen. Ik zou het wel opbrengen, maar besteed niet al je tijd die je nog met hem hebt aan het akkefietje. Je wilt natuurlijk op goede voet weg gaan. :slightly_smiling_face:

Mijn vriend was eerst ook altijd zo. Je moet het echt tegen hem vertellen en erover praten! Ik deed dat niet en ben pas geleden gaan twijfelen en wilde het uitmaken. Toen hebben we alles eindelijk eens goed uitgepraat en hij is er ook van geschrokken, hij had het allemaal niet eens door… nu ben ik echt blij dat het weer goed gaat en we alles besproken hebben!

Hmm. Oké, bedankt.
Ik ga vandaag wel even naar hem toe, als hij het goed vindt. :’)
En dan praat ik er later wel over.

Open en eerlijk zijn. Vertel hem wat je dwars zit. En misschien zit hem wel iets dwars, maar durft hij dit niet te zeggen? In ieder geval, communicatie is een van de belangrijkste sleutels tot een goede relatie! succes! :slightly_smiling_face:

Oké, ik was dus van plan om in zijn pauze naar zn huis te gaan. Maar dat ging niet door omdat er ineens iets tussenkwam (-.-). Maar ik had toen al gezegd dat ik even langs wilde komen, en toen klonk ie wel enthousiast, en alles. Dus ik denk dat hij gewoon z’n dag niet had, of zo.