Wat moet ik doen? ...

Ik heb begin juli een jongen leren kennen op een feest van een vriendin. Het was heel gezellig we hebben gezoend en hele avond met elkaar lopen praten en vervolgens heb ik mijn nummer aan hem gegeven. Maar toen ik met hem zat te praten zat hij even op zijn mobiel en had hij een whatsapp bericht waar een meisje aan hem vroeg of hij haar miste en hij reageerde met ja, met een bloospoppetje. Daardoor dacht ik al zo van oh het is een player laat maar… dat liet ik dus ook merken aan hem dat ik niks met hem wilde omdat ik vond dat hij een player was en hij had heletijd lopen zeggen dat hij geen player is en dat hij dat echt wilde laten zien aan mij…
Paar dagen erna was er nog een feest waar ik naartoe ging en ik had mijn mobiel thuis laten liggen, hij was op een verjaardag. Had een leuke avond totdat ik opeens iemand op mijn schouder voelde tikken, ik keek om en het was de vriend van die jongen waar ik mee had gezoend, en die jongen waar ik mee had gezoend was er ook nou ik helemaal blij enzo haha maar je had een kaartje nodig om binnen te komen dus was al heel erg verrast hoe ze hier waren gekomen. En toen ze die jongen ‘Geloof je nu dat ik geen player ben?’ en toen zaten we weer te zoenen blablaa en toen ging ik naar huis hij ging terug naar huis haha. Dag erna was mijn opa overleden en hij had me getroost kon bij hem terecht enzo… Paar weken erna zaten we dus te kloten met elkaar en wilde hij gauw met me afspreken.
Maar we kregen beetje ruzie want ik had op whatsapp een foto ingesteld en hij zei helemaal dat mijn haar op een witte bezem leek :s en dat ik beetje inkijk had weet ik veel wat … en daar werd ik boos om. Had ook hem een tijd niet gesproken en af en toe whatsappte hij me en zei hij ‘Ik ben een doorzetter’ en ‘Ik mis je’ maar dat negeerde ik… Paar dagen voordat hij op vakantie ging sprak ik hem weer naja het was weer beetje goed en hij zei dat hij me miste wat ik dus echt niet geloof.

Nu is hij op vakantie, hij gaat uit, prima, doe ik niet moeilijk over. Maar laatst, 3 dagen geleden ofzo zat ik een film te kijken en toen whatsappte hij me uit het niets en zei hij dat ik niet zo kortaf moet doen en werd hij helemaal boos :s (hij whatsappte me die nacht ervoor en ik was slaperig dus reageerde kortaf). Ik zei dat ik een film aan het kijken was en deed hij helemaal bijdehand en reageerde de heletijd met ‘Dus’ pfffff …

Wat moet ik met zo’n figuur doen haha… Hij kan soms wel lief zijn hoor maarja ik weet het allemaal niet meer hoor

Als jullie nu al geregeld ruzie hebben dan word het nooit wat. Maar misschien was hij wel dronken toen hij whatsappte (3 dagen geleden). Ik zou het gewoon vragen.

praat met hem oog in oog en kijken of hij dan ook zo reageert net als op whatsapp. en leg uit wat je er van vindt.

Ik snap er echt geen flikker van.

hoe oud is hij eigenlijk want hij heeft nog al een grote mond

jaa je bent echt niet de enigste haha …

16

Ben je verliefd op hem ?

sorry.

Hij is gewoon een of andere mongool die met 100 meisjes zit te whatsappen wanneer het hem uitkomt, en ik snap niet dat je het niet door hebt en je tijd en moeite in zo iemand steekt.