Wat moet ik doen?? :S

Ik ben heel erg verliefd op een jongen die ik nu zo 5 maanden ken, maar ik weet niet wat hij voor mij voelt :S
Het zit zo: we hebben elkaar leren kennen tijdens het uitgaan en hebben toen nummers uitgewissled. Dag later afgsproken en uit gegeaan en toen hebben we ook voor het eerst gezoent. In de 4 weken daarna was ik op vakantie en daarna was hij op vakantie, maar we smste elke dag wel 30 keer heen en weer (en hij begon meestal met smsen). in de periode daarna werd het smsen steeds minder maar we zagen elkaar wel minimaal 1 keer in de week en hij was meestal degene die vroeg of ik zin had om iets te doen. we hebben toen afgsproken dat als de 1 verliefd wordt op de andere, die dat eerlijk moet vertellen omdat die anders erg gekwest kan worden als we wel bleven zoenen. Toen vond ik hem gewoon leuk, maar nu ben ik dus echt verliefd. Maar sinds 2 maand ofzo smste hij nooit meer uit zichzelf en ben ik altijd degene die vraagt om iets te doen. ik sms hem wel elke week en ik krijg altijd direct een berichtje terug, maar als ik vraag of hij zin heeft iets af te spreken kan hij nooit. Hij kan altijd wel als ik hem mee vraag naar de bios ofzo. ik begin me nu wel een beetje een stalker te voelen omdat ik hem steeds sms. Denken jullie dat ik een klein beetje een kans maak? want ik snap het echt gewoon niet meer, hij geeft steeds wisselende singalen :S

Ik denk dat in de periode dat jullie veel smste enzo en jullie hebben afgesproken
om het te vertellen als je verliefd was hij gewoon al verliefd was op je
en het dus niet durfde te vertellen en op die manier maar hoopte dat jij
ermee kwam.

Maar je kwam er niet mee en nu zijn jullie een paar maanden verder en
zal hij het wel uit zijn hoofd gezet hebben.

Spreek nog een keer met hem af en vraag hoe hij over jou denkt en vertel
wat jij voor hem voelt. Het zal vast nog wel in zijn achterhoofd zitten wat
een leuke tijden jullie hebben gehad samen. Misschien is zijn verliefdheid
nu over maar komt het wel weer omhoog als je er zelf over begint?

Denk ik …

Zeg dat je verliefd op hem bent, heel simpel, want dan hoor je meteen wat die voor jou voeld :slightly_smiling_face:!

Ben het eens met de meiden hierboven!