Wat moet ik doen :S?

Mijn vriendin is al 2 jaar verliefd op een jongen, maar ze hyperfentileert steeds als hij in de buurt komt b. [/b]En ze zegt steeds: hij vind jou veel aardiger, en mij vind ie stom en blabla. En wedden als jij met hem flirt dat hij jou wel ziet staan en mij niet en dan word ze weer depri :S

en nu ben ik ook op hem ;$
hij is heel erg leuk, maar ik ben bang als ik met hem flirt dat mijn vriendin gekwest wordt. wat moet ik doen!!

x.

Hmm, ik zou voor je vriendin kiezen…
Het is idd wel eng dat ze gaat hyperventileren als ze bij hem in de buurt komt. Misschien kan je beter tegen haar zeggen dat ze serieus hulp moet gaan zoeken bij iemand die haar kan helpen…
Misschien kunnen jullie ook wat met de jongen afspreken, bijv. 10 meter ervan af, kijken of ze begint te hyperventileren, 9 meter ervan af, enzovoort…
Maar kiezen tussen verkering en vriendschap: vriendschap raak je minder snel kwijt dan verkering. Je vriendin zal altijd voor je klaarstaan, maar die jongen niet. Tenzij hij echt een hele goede vriend van je is/wordt.
Veel suc6…

Raar dat niemand anders reageert ;s
Up =D

Overleg het met der :wink:
Niet dat als je dadelijk een poging doet op de jongen dat je vriendin dan helemaal depri wordt dat is die jongen niet waard.

Nou ik heb gister avond met haar gepraat en ze is boos…
ze heeft de rest van mijn vriendinnen gebeld.
en ging dus over mij praten =.=
en daarna belden ze mij op en zeiden wat die ene vriendin aan de telefoon zei,… dus ik weet niet.

jeezus,
heelveel drama, om helemaal niks?

ik zou zeggen tegen haar;
cry yourself a river, build a bridge and get over it.

ik weet het. ze isnogal een dramakind…
en ja dat ga ik doen, xD

Tsja, wss zul je moeten kiezen tussen je vriendin en die jongen.
maar goede vriendinnen zijn moeilijk te vinden, en jongens zijn er genoeg.

't is jouw keuze.

ik denk dat ik voor de jongen ga.
want ze doet er nogal dramatisch over,. :smiling_imp:

Je moet echt zelf weten wat je gaat doen
maar ze doet er zeker dramatisch over

Ik vind het logisch dat ze er dramatisch over doet. Je vriendin is al 2jr op hem verliefd, heeft er veel moeite mee en de kans is groot dat ze depri gaat worden. Komt best hard aan als je vriendin op eens zegt ja Ik ben ook verliefd op hem geworden en ik ga ervoor…

Maar ja het is jouw keuze.

Inderdaad, wat iedereen zegt, als het een echte vriendin is dan kies je toch voor haar?!
Is het niet zo dat je denkt dat je hem leuk vind omdat zij er altijd over bezig is?
Denk goed na voor je voor hem kiest…

Maar ze is al 2 jaar op hem ze heeeft nog nooooit met hem een gesprek gehad, want dat durfde ze niet. en hij zit nog wel in onze klas!
dan denk ik ook van ja. 2 jaar en dan nog steeds niets.
Ok ze is dan wel mijn vriendin. maar ik vind hem ook leuk.
ze werd al boos toen ik een biologie project met hem moest doen.

okj ze had wel een keer een gesprek maar ze werd helemaal rood en ze liet een scheet. en ik lag toen in de slappe lach.

Als ze een echte, goeie vriendin is die altijd voor je klaarstaat zou ik voor haar kiezen. Zulke vriendinnen kan je niet makkelijk krijgen.
En als je voor die jongen kiest is het toch zeker zo uit.
En dan ben je de jongen en je vriendin verloren.

En er zijn vast wel betere jongens, Dus denk er maar eerst over na als je echt voor die jongen wilt gaan.

uhu :pensive:

Anders praat je toch met haar en zeg dat ze met hem probeert te praten.
En niet rood moet worden en ook geen ‘‘scheten moet laten’’

Probeer haar te helpen als ze je vriendin is.

Als je zo makkelijk voor die jongen kiest vraag ik me af hoeveel je vriendin voor je betekend…

Precies. Als ze een goede vriendin van je is, moet je haar steunen en niet iets afpakken wat ze graag wilt…

okj dat ik voor die jongen koos was fout.
ik was nogal pissig op haar.
ik ga het gwn nog een keer uitleggen. en dan niet voor die jongen kiezen.
want vriendschap is eigenlijk beter. we hebben samen heel veel lol enz…
en als ze het dan niet accepteert dat ik ook op die jongen ben dan weet ik het niet meer.