Wat moet ik doen?? Radeloos..........

Haay mensen, ten eerste wil ik je bedanken als je reageerd want ik zit hier echt heel erg mee :]

Nou kijk ik ben/was heel erg verliefd op B. Ik was vrijdag naar hem toe met mijn beste vriendin. Het was heel erg leuk en nice enzo. Op het laatst waren we bij hem op zolder en toen ging mn vriendin even naar beneden en toen kuste hij me. Het was niet echt zoenen ofzo maar een kus. Verder heb ik nog nooit met een jongen iets gedaan en gezoent. Nou die avond gingen we op msn en ik was zogenaamd even naar de wc toen zei hij zo tegen mijn vriendin van ja, ik gaf lisan een kus maar ze kan er niks van. Toen zei hij : haha dat wou ik even zeggen. Mn vriendin zei zo van dat zeg je toch niet over lisan?! En toen zei B. van ja maar het is wel zo, het was echt scheef. Volgens mij wist ie gewoon dat ik nog nooit had gezoent enz en toch zei hij het. Ik dacht dat hij mij ook leuk vond. Wat ik nog het ergste vind is dat hij daarna tegen mijn vriendin zei van; kan jij het een beetje? Ik vind het echt verschrikkelijk, ik zit er heel erg mee. Wat moet ik doen? Ik durf hem niet meer onder ogen te komen en het lijkt wel of mn hart in tweeen is gebroken: de ene kant houd van hem en de andere kant haat hem. Aan de ene kant denk ik hoe kan B. me nou zo voorschut zetten en tegen mijn allerbeste vriendin roddelen over mij war ik bij ben want dat vermoedde hij wel en aan de andere kant moet ik de hele tijd aan hem denken enz. Ik hou nog steeds van hem.

Misschien vinden jullie dat ik me aanstel maar alsjeblieft reageer.
I do really appreciate that.

<3 Radeloos meisje van 14 almost 15.

ehm tja, ik vind het nogal respectloos, vooral omdat het je eerste (echte?) zoen was.
Maar hij komt op mij over als een player. Vergeten dus:)

Wat een naaier! Jezus, pff, ik weet het niet hoor, ik zou het hem vragen ofzo, of in ieder geval er mee confronteren om te kijken wat hij er nou eigenlijk mee bedoelde

Hmm… ik zou er nog eens eventjes goed over nadenken of je echt van hem houdt, houden van is iets anders dan verliefd zijn. Ik zou gewoon verder gaan met je leven, een jongen die zo doet, die wil je er toch helemaal niet bij hebben? Het is gewoon een eikel en hij komt zichzelf nog wel eens tegen als ie zo blijft doen. Jij verdient veel beter, je bent nog jong, er komen nog heel veel jongens. Dus ik zou hem gewoon laten stikken, niet meer aankijken, want hij is geen blik waardig!

Jeetje wat een stomme lul zeg…
Zoiets zeg je gewoon niet over iemand die je leuk vind, dus k denk dat je hem maar gewoon moet laten zoals hij is met al zijn ego, jij verdient beter!

wat een sukkel zeg zo iets zeg je toch niet belachelijk
als ik jou was zou ik het er met hem over hebben, en hem vergeten

Alstie echt de leukste jongen was geweest die je kent, zet hij je niet voorschut. En zeker niet tegenover je vriendin. En het was een kus, geen zoen… dus hij wil gewoon stoere praatjes hebben. Ik denk dat je wel tegen hem moet zeggen dat hij niet zomaar zo over je gaat praten… Succes ermee meid!

Allemaal super bedankt, ik weet nu zon beetje wat ik moet doen! Want kijk als je verliefd bent zie je alles door een roze bril en andere mensen die nou ja die zijn helder XD

Bedankt!

<3<3

Wat een eikol! Vergeten die zooi, er zijn nog triljoenen andere leuke jongens! (Geen handen vol jongens maar landen vol jongens!)

Willen nog meer mensen reageren?? :cold_sweat:

xox

Het zal best een beetje moeilijk zijn, maar ik zou hem gewoon vergeten want ik vind het een kinderachtige actie van hem.

aww xD

niet echt nettjes van hem :S
maar een kus hallo wat kan der slegt zijn aan een kus!
misschien kuste hij jou wel scheef, hij kuste je toch jij hem niet.
dus hij deedt het gewoon fout :grinning:

je bedoelt gewoon een kus op de mond ofwat? wat kan daar nou fout aan gaan? volgens mij loopt ie gewoon te liegen en onzin over je te verkopen.

kin omhoog en negeer hem lekker, wat een kleuter zeg

Idd hoe kan je nou weer fout een kus geven, gewoon een kusje.
Hij is gwn dom, probeer hem uit je hoofd te zetten.

wat een loser. Hij wou waarschijnlijk gewoon interessant doen.

wat een sukkel

Het klinkt als een player, maarja dat helpt jou nog niet om hem uit je hoofd te zetten. Ik zou gewoon aan hem vragen (als je het niet in real durft, doe het dan gewoon over msn!) wat hij nou eigenlijk met die kus bedoelde. En als het niet écht zoenen was, dan vind ik het nogal flauw/dom van hem om tegen je beste vriendin te zeggen dat je scheef zoent. Echt doen hoor! Dat aan hem vragen, wat zou je verliezen?

hmm jaaa