Wat moet ik doen op mn date?! :O

Hallo,

Ik heb een dringende vraag:

Ik heb begin van de maand een jongen ontmoet op een feest en ik voelde een klik met hem en kon hem maar niet uit m’n gedachten krijgen (we zijn allebei 17).
Nu heb ik een paar dagen geleden een vriendschapsverzoek gestuurd naar hem en sindsdien praten we over van alles en nog wat en schijnt hij me leuk te vinden.
Hij vroeg aan me of we vrijdag (dat is morgen al op dit moment) konden afspreken. Hij woont een paar dorpen verderop en wilt de moeite doen om naar mijn dorp toe te komen fietsen. (dat duurt 50 minuten)

Het probleem is nu, ik moet nu iets verzinnen om te doen er valt helemaal niks te doen, en hij komt ook nog eens waarschijnlijk 's avonds. Wel zou hij een fles wijn meenemen, maar ik vind het ook weer zo awkward en ongezellig om dan op een bankje alleen maar te zitten terwijl hij al die moeite heeft gedaan om hier te komen. Thuis zitten is ongemakkelijk, ergens iets drinken wordt ook lastig (en gek want hij neemt wijn mee en we gaan waarschijnlijk toch alleen maar muziek luisteren), er zijn ook geen uitgaansplekken in mijn dorp dus ik heb echt geen idee. Oja en mijn ouders willen hem ook nog eens ontmoeten als hij aankomt :bored:

Sorry voor mijn nog wat chaotische bericht haha maar ik hoop dat iemand een idee heeft wat ik kan doen met hem dit is echt uit pure wanhoop :cold_sweat:

Alleen wat drinken kan best gezellig zijn! Op die manier kun je met hem praten, wat je bijvoorbeeld tijdens een film niet echt kunt doen. Daarnaast kun je altijd op de achtergrond wat muziek opzetten.

Kortom, maak je niet al te druk en geniet van je avond met hem! :slightly_smiling_face:

Thanks je hebt me gerust gesteld haha ^^

Bedoel je trouwens in de zin van ergens op een bankje of in een bar/cafe-achtig iets? Het probleem is namelijk een klein beetje dat het morgen wel koud buiten is en in het donker kun je elkaar niet zo goed waarnemen haha, bij mij thuis lukt ook niet want mijn ouders zijn er en in een bar/cafe-achtig iets kunnen we zijn fles wijn niet drinken en moeten we aan de cola haha :slightly_smiling_face:

Haha sorry I’m a mess xD

En thuis op je kamer zou ook niet kunnen? Mijn slaapkamer bij mijn ouders was altijd een slaapkamer en woonkamer in 1. Gewoon gezellig met een glaasje kletsen.

Alles is goedgekomen haha, hij is nu al twee weken mn vriend en ik ben ontzettend gelukkig :slight_smile:

Awhh wat leuk om te horen! Gefeliciteerd! :wink:

-