Wat moet ik doen om hem terug te krijgen

Hi, ongeveer 3 weken geleden heeft mijn vriend het uit gemaakt. Ik was op vakantie toen ik het berichtje kreeg dat hij het niet meer wilde. We hadden 2 jaar en we hebben seks gehad. Ik was er kapot van en ik kon niks doen omdat ik op vakantie was. Het enige wat ik heb kunnen doen waren bloemen sturen en kaarten laten leveren bij zijn huis. Ook heb ik parfum en lego gehaald voor hem en bij hem thuis laten bezorgen. Hij werkt letterlijk tegen over mijn huis dus ik ga hem vaak zien. Toen ik thuis kwam van vakantie heb ik de dag daarna gewacht op hem totdat hij klaar was met werken. Ik heb met hem gesproken en hij zei dat hij niks meer wilde omdat ik te jaloers was. We volgde geen andere mensen van het andere geslacht. Dus hij geen meisjes en ik geen jongens. Misschien was dat te toxic maar ik wilde hem oprecht alleen voor me zelf. De dag dat hij het uit had gemaakt volgde hij gelijk een paar meisjes. Ik had hem gevraagd of hij me wilde deblokkeren op alles omdat hij me overal op had geblokkeerd. Hij had me gedeblokkeerd op insta en ik had hem een dm gestuurd. Hij was heel kortaf wat opzich logisch is want het is uit. Ik vroeg hem 2 weken geleden of hij naar buiten wilde gaan en hij vond dat ok. We hadden gepraat en ik kon maar niet stoppen met huilen. Hij zei dat we misschien later iets zouden kunnen worden. Ik heb hem daarna niet meer gesproken. Ik heb me zelf gesneden en ik weet niet of ik dit nog lang volhoudt. Mijn ouders zitten ook midden in een scheiding en ik heb niemand om mee te praten. Het gaat wel steeds beter met me ik huil niet veel meer maar toch wil ik hem heel graag terug. Ik weet niet hoe ik hem terug moet krijgen en of ik hem Ć¼berhaupt nog terug krijg. iemand help aub ik weet niet wat ik aanmoet

Wat raar dat hij het via de app uitmaakt. Is niet zo netjes van hem. Het is inderdaad best wel toxic dat hij niet mag volgen wie hij wilt. Waarom mocht dat niet? Komt het misschien door gebrek aan vertrouwen? Als je in een relatie zit dan moet je elkaar wel kunnen vertrouwen vind ik. Als je elkaar niet kunt vertrouwen, moet je geen relatie hebben. Ik snap ook wel dat jij het moeilijk hebt vanwege je ouders, maar meid geloof me, jezelf snijden voor een man is t echt niet waard. Geniet van je single leven nu het nog kan. Ik snap dat je teleurgesteld bent, omdat je (voor het eerst) seks hebt gehad met hem. Maar het kon natuurlijk ook erger. Je kon ook zijn kind in je buik dragen. En als je het zo bekijkt: Er zijn zoooveel mensen die seks hebben en het later uitmaken. Dus het is misschien simpel gezegd, maar maak je daar geen druk om. Move on. Hij is niet de enige man die er bestaat.

Ik vind het een inderdaad toxic dat je niemand van het andere geslacht mag volgen, ik bedoel, kom, een beetje vertrouwen. En waarom heb je hem allemaal nog cadeautjes geven, dacht je hem te kunne omkopen? En seks gehad betekent niet dat je elkaar nooit meer mag loslaten, dat is geen sleutel om bij elkaar te blijven

Wat hij heeft gedaan is inderdaad niet netjes om het via app uit te maken.

Dit klinkt bot, maar laat het gaan en move on

1 like