Wat moet ik doen, moeder is tegen vriendje

Ja 17 mag ook.
M’n moeder zei als 't oged zit met je studie wel ja.
maar k word in april 15, dus dan heb ik nog 2/3 jaar te gaan, ik zit echt als n gek af te wachten en maar te hopen dat t zo snel voorbij gaat dat is t enige wat ik kan!

Ik snap het geloof ik niet helemaal… Jij bent hartstikke dol op hem, maar mag geen contact met hem… Maar toch noem je hem een zak? Want dat haal ik uit zijn berichtjes…?

Ik heb hem nooit vertelt datik hem n zak vind! =(
ik reageerde alleen beetje boos omdat hij met n andere flirtte, maar daar maakt hij van dat ik hem een zak vind, en mensen praten ook over me, en ze maken hem dingen wys die niet waar zijn, zoals dat ik gezegt zou hebben dat ik niet snapt wat me bezielde dat ik met m ging! =(
hij gelooft t ook nog! dat doet me het meest pyn, want nu wilt ie niks van me weten!:frowning:
des te groter de kans dat hij met haar gaat

Wacht, je bent hindoestaans en je naam is: godislove? Ik dacht dat je in 't hindoeisme meerdere goden had, like Shiva &zo. Of heb ik de hele godsdienst niet begrepen, kan ook natuurlijk, ik ben niet altijd zo snugger :see_no_evil:

Anyhow, ik vind het verhaal nogal verwarrend. Maar conclusie: hij mist jou dus vreselijk erg, je moeder is boos en verbied je een vriendje te hebben, jij wordt gek omdat je hem zo erg mist. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles gelezen heb, maar persoonlijk vind ik het raar dat iemand je de liefde verbied! Al is hij achttien, dat is ook maar 'n getal denk ik dan. Ik heb niet echt iets helpends te zeggen -best nutteloze post dus- maar ik zou het niet pikken als mijn moeder, hoeveelrespect ik ook voor d’r heb- zoiets zou verbieden! En ik zou daar ook niet naar luisteren, maar omdat ik -slechtslechtslecht- post voordat ik het hele verhaal gelezen heb, weet ik niet hoe dat in jou geval is.

Succes iig!

misschien kunnen wij , een van ons, aan hem vertellen dat jij nog van hem houd ofzo? als je zn hyves geeft:P?
ik wil je alleen maar helpen =)!

schrijf hem een brief en doe die voor/na school op de post. Zet in die brief heel je uitleg en dan zal hij je begrijpen, en dan heeft hij iets als teken dat je nog van hem houdt :slightly_smiling_face:

lief dat je dat wilt, via hyves enzo, maar ik ben zo bang dat t fout gaat!
ik wil echt niet naar n kindertehuis…
ik ben zo bang.
ik denk dr nog over na…

& laat ik duidelyk zijn over het geloof, mn moeder gelooft in het hindoeisme
maar ik ben christelyk! dus ik geloof iets anders dan haar en dat maakt t nog veel moeilyker!

& iedereen schreeuwt en roept maar dat hij me gebruikt :frowning_face:
ik word ook echt gedwongen om het te geloven maarik zieh et niet en wil het niet zien
hoe weet je dat hij je gebruikt?

ik heb echt zo ‘n drang en ik moet m spreken! en uitleggen hoe t zit, maar het mag niet… ik wil niet iets doen waar ik spyt van krijg :’(

ik wil best met hem gaan praten hoe het zit ofzo? hoe hij erover denkt?

en boaah, waarom zou hij je hebben gebruikt?!
let op dat je geen roddels gaat geloven, want zelf vind je het ook erg dat hij ze gelooft…

& moet jij aan je moeders geloof voldoen als je niet hindoestaans bent? -ik weet niet zoveel van geloven af (A)-

nee maar cultuur is dr mee vermengt.
&ja ik zou eigenlyk graag willen dat je wat tegen m zegt, maar ik BEN ALS DE DOOD
dat ze dr achterkomen ofzo

dat lijkt me inderdaad nog een van de beste oplossingen (:
ik ken je niet eens, maar jij houdt blijkbaar heel veel van hem en op deze manier weet hij dat het aan de druk van familie en religie ligt, maar dat jij hem wel graag ziet.
ik wens je in ieder geval veel succes

oahzo!

uhu… maar hoe willen ze erachter komen?
dan kunne we altijd wat verzinne dat hij maar wat lult, ze kennen mij toch niet :slightly_smiling_face: of lukt dat niet denk je?

jawel 't lukt wel denk ik.
ik typ wel wat ik wil zeggen…

hee, 't spijt me voor wat ik heb gezegt, &dat ik zo boos doe…
en ik kan t niet tegen je zeggen dus moet t maar zo,
ik hoop dat je niet vertelt aan iemand dat ik dit gezegt heb maar dat doe je vast niet…
maar ik heb net zo veel verhazlen gehoort als jou & ik wil ze niet geloven…
het kan gewoon niet, veel mensen zeggen dat je me gebruikt hebt.
maar ik wil het niet geloven,
want ik weet toch hoe je bent ? ik weet toch hoe je was bij mij in de buurt ? ik vind je geen zak… en ik vind t heeeel normaal dat je verder wilt met je leven…
maar je geeft maar geen antwoord op mn vraag…
of je n ander hebt… want ik ben je wachtwoord op je hyves… onze datum staat dr op, de blog die je voor mij gemaakt heb…
sorry dat ik gekeken heb… maar ik vraag me af, wie is aesa?
ik vroeg t aan je en je draaide er om heen :frowning_face:
dr zijn gewoon zoveel dingen die ik tegen je wil zeggen…
maar ik wil geen ander meer, want niemand is zoals jou
en ik zou echt voor je gaan, ook al duurt t zolang!
ik heb t voor je over, wat er ook geberut is, wat ik ook allemaal op t spel had moeten zetten, en heb gezet… dat is niet voor niks geweest toch ? ik hou van je… &ikwil gewoon met je verder… kon t maar nu… kon ik de tijdmaar terug draaien…
tuurlyk moet je verder met je leven…
dat snap ik , wij beide moeten verder…
maar wil je dan verder met n ander meisje?
en ik weet niet wie degene was die zei dat ik gezegt heb dat ik me afvroeg wat me bezielde dat ik met je ging.
maar dat is een leugen een keiharde leugen! van me ''vriendinnen ‘’
heb ik niks gehoort alleen Jess, ze hebben me allemaal laten stikken! geloof ze niet ajb…
ikhouzoveel van je…
jij bent degene die ik nodig heb, die precies weet wie ik ben, die weet wat ik voe, ik hoef je alleen maar aan te kyken en je weet wat ik bedoel, &nooit zou ik zo iemand kunnen vinden na jou…
jij bent de eerste en de laatste, de voorste en de achterste…
ik kan gewoon niet zonder je! &ik zal blijve doorgaan… doorgaan met mn leven… maar zonder 'n jongen, om helemaal voor jou te kunnen gaan…

zn hyves stuur k wel in een privéberichtje.

Wow ik ben echt in shock eigenlijk. Dat je moeder niet wil dat je een vriendje krijgt gebeurt wel meer, maar haar reactie is wel heel erg. Kan je er niet rustig met haar over praten dat je je slecht voelt bij deze situatie ofzo?
Ik zou ook iemand hier zijn hyves geven en met hem laten praten, ik denk niet dat je moeder er dan achter kan komen. Of anders een brief sturen ja.
Maar het blijft sowieso een moeilijke situatie, uit zijn brief blijkt wel dat hij ontzettend veel van je houdt, ik was er best wel door aangegrepen maar ik denk dat je er toch rekening mee moet houden dat hij misschien niet nog 3-4 jaar gaat wachten als je moeder blijft moeilijk doen. Hij moet uiteindelijk ook verdergaan met zijn leven en je kan hem niet echt verwijten dan dat hij op een ander meisje verliefd wordt. Hoe erg dat ook is.
Maar probeer eerst dus om op een of andere manier hem te laten weten wat je nog voor hem voelt en dan kunnen jullie verder zien.

ik ga nu van mn pc af, maar morgen stuur ik het hem, okee? :slightly_smiling_face:
wil je dan zijn hyves even sturen?
het komt goed! xx!

ik kan je geen privébericht struen :open_mouth:

waarom stuur je dan niet gewoon dit topic?
maakt alles wel duidelijk voor hem neem ik aan. :blush:

Wow, dit is echt heftig. Hopelijk kan dat meisje hem via Hyves duidelijk maken wat je voelt. Maar ik denk inderdaad dat dit topic sturen ook een idee is. Dan is het tenminste helemaal duidelijk wat er aan de hand is.
Ik snap dat je bang bent, maar ik denk dat alle meiden die dit topic lezen, je heel graag willen helpen.

Heftig! heb je zijn telefoonnummer?
of maak gewoon een nieuwe hyves aan, stuur hem een privébericht, stuur een smsje, voeg hem toe op ms, wat dan ook!

trouwens, heb je een vader? Zo ja, wat vind die ervan?
zo nee… ik dacht, misschien heeft je moeder iets meegemaakt waardoor ze er zo vreselijk moelijk over doet? ( zou ook wel kunnen zijn vóór je vader ofzo…)