Wat moet ik doen, moeder is tegen vriendje

hee meiden, ik zit met n zwaar groot probleem
en ik weet eigenlyk niet zo goed waar ik moet beginnen maar ik zal mn hart wel gewoon helemaal uitstorten,
ik had n vriendje van 18.
en ik had m leren kennen op hyves enzo, en we vonden elkaar gelyk leuk, begonnen te msnen en toen met elkaar afgesproken,
maar ik mocht van mn moeder geen vriendje dus t was allemaal heel stiekem, op gegeven moment kwam mn ma dr achter en werd ze best boos, toen vroeg ze of ik mn contact wou verbreken maar ik vind hem leuk dus ik had het niet vebroken en ging verder.
later kwam ze dr weer achter en werd ze nog bozer.
dit x kwam er toen een gesprek rond de tafel met hem mn moeder en ik zelf.
&toen werd er besloten dat we pas over 4 jaar weer verder mogen gaan met elkaar, want ik ben 14 en hij is 18.
maar toen ging ik wéér met hem, we konden gewoon niet zonder elkaar, het voelde zo leeg zonder elkaar, dat we elkaar weer hebben opgezocht, en toen is het echt heftig uit de hand gelopen, ik werd uit huis geplaatst want mn moeder kon me ff niet meer handelen, en ik moest mn hyves verwyderen en ik werd gedwongen, mn moeder zat naast me om die jongen te typen dat me liefde voor hem fake was, en datik hem niet meer wil , dit heb ik gedaan want ik werd onderdruk gezet…
toen he ik 2maanden lsang niks van me laten horen, en ook niks aan vriendinnen en moest ik van school af.
maar…
ja.
hij blijkt nu dus een andere vriendin te hebben of ik weet het gewoon niet meer?
hij flirt met n meisje.
maar ik ben zn wachtwoord van zn hyves nog, en dr staat een speciaal blog van mij op zn hyves,en onze datumpjes ook nog =(
maar ondertussen flirt hij met haar…
ze schrijft , ‘’ je was zo lief vandaag thankyou honey’’
en hij schrijft bij dr foto van ; '‘boys she ‘s mine!’’
wat moet ik dr van denken dan ?
wilt hij haar? of gebruikt hij haar om mij even te vergeten zodat hij weer met mij verder kan over 4 jaar? dus ik was super boos, en had iets geschreven in de zin van dat hij eigenlyk nooit van me gehouden heeft, en nu hebben we beetje ruzie maar hetgaat zo ongemakkelyk en maak me gewoon zrogen of hi het nou wel voor me is, of hij van me houd en of hij me echt wel wil, en ook over 4 jaar ik weet het allemaal niet meer!
KAN IEMAND MIJ AJB helpen, ik hou dit al zo lang voor me en nu kan ik het gewoon niet meer aan, dagenlang huil ik in mn bed enzo, en luister ik zielige liedjes, ik WIL VERDOMME verder met mn leven maar het lukt maar niet! wat moet ik nou ?
IK HOU VERDOMME VEEL VAN HEM.
waarom is’t allemaal zo moeilyk ?
is 't nu een player ? heeeft hy nou n vriendin of niet?
gaan we later nu verder? ik kan 't hem allemaal niet vragen en iedereen praat over me en hij gelooft het en we kunnen geen contact met elkaar opnemen dus ik kan het hem ook niet uitleggen en het ddoet me zoveel pyn om dit te zeggen maar ik hou zoveel van hem en iedereen zegt maar dat hij me gebruikt heeft maar soms zie ik het wel en dan weer niet ? wat moet ik hiermee? en waarom is het zo koud en stil zonder hem om me heen? en hoe kan ik je ooit vergeten wat dat zal 't beste zijn, ik weet t gewoon allemaal niet meer ! en waarom is hij nu zo boos op me ? waarom ontsaatn deze misverstanden en waarom reageert hij zo ?
xx

Hij moet toch ook verder met zijn leven? bovendien heb ‘jij’ onder druk gezegd dat je hem niet meer wilt…

Wel enorm flauw van je moeder maar leeftijdsverschil is ook wel groot. Echt jammer dat ze je niet vertrouwt ofzo.

Euhmm…
Het is natuurlijk wel veel van hem om tevragen dat jullie verder gaan over 4 jaar.
Ik hoop dat jullie liefde zo sterk is.
Je kan miss op hyves,even in zijn hyves inbreken,en hem dan zo’n berichtje sturen,dat je het niet meende etc.
Ik weet het ook niet :x

tja tuurlyk moet ie verder met zn leven ik gun het hem ook ECHT niet dat hy zich zo voelt maar moet hij dan zó verder met zn leven ? met n ander meisje ? want hij zegt wel sowieso wil ik je wel weer opzoeken over 4jaar enzo.
maar, dan gaat ie toch met n ander meisje.
ik mag geen contact met m opnemen want de volgende stap die ze nemen als ik contact met m opneem is een kindertehuis.
daarom gaat t zo moeilyk.

meisje,
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/gedichtje-134082.0.html
lees dit eens, sommige stukjes kloppen hier ook bij…

ik snap het niet helemaal. je moeder heeft hem verteld dat je liefde voor hem fake was? en toch staan die datums nog op hyves? komt hij dan weinig op hyves ofzo…?
ik denk wel dat hij wat van dat meisje moet, hoe kut het ook is… maar hij moet ook verder met zijn leven, en hij denkt nu nogsteeds dus dat jij fake deed? want dan is het ook wel te begrijpen dat hij verder gaat…

vertel hem hoe het zit, op een of andere manier… stuur hem een brief ofzo?
en anders probeer hem uit je hoofd te zetten, luister naar mooie liedjes, geen zielige meer :slightly_smiling_face: -zonder jou, marcoborsato- gedichtjes schrijven helpt ook! :slightly_smiling_face:

sterkte! :couplekiss_man_woman:

dankjewel, sorry ik ben ook echt in de war en sorry voor de onduidelijk heid.
hij is ontzettend vaak op hyves, maar die datum van ons samen dat we met elkaar begonnen en eindigen, die staan dr nog.
en ook staat dr never forget: en dan mn naam dr bij.
& ik moest hem schrijven dat ik niks meer voor hem voelde en dat het fake liefde was die ik hem gaf.
m’n moeder zat naast me en ik móest het hem typen, maar ik kan hem nu moeilyk zeggen dat ik gedwongen werd.
& dat heeft nu grote invloed op wat hij nu gaat doen :frowning_face:

Jeetje wat een moeder heb jij dan! Ik zou eens even naar een vertrouwenspersoon op school gaan, dit vertellen en misschien dat jullie dan samen met je moeder kunnen praten en laten merken dat het heel normaal is om een vriendje te hebben op je 14e.

Van die jongen vind ik het niet raar, hij denkt dat jij hem niet meer wil dus dan is het logisch dat hij verder gaat met z’n leven. Hij kan toch niet 4 jaar als een kluizenaar gaan leven totdat jij 18 bent?

Maar echt, ik zou eens een stevig gesprek aangaan met je moeder.

Wat erg voor je dat je moeder zoiets doet. Maar kijk: 4 jaar is wel lang, en misschien verander je in die tijd ook wel, hij zal ook allemaal andere mensen leren kennen en jij ook. Hij moet verder met zijn leven, en jij ook! Ik hoop voor jullie dat jullie relatie zo sterk is dat het nog 4 jaar kan wachten… maar ik heb er zo mijn twijfels over…

sucses

kun je nog wel in contact komen met hem? het is beter dat je hem vertelt hoe het gegaan is, ook voor jezelf. anders zit jij ook nogsteeds met een rotgevoel, waar je zelf niks aan kon doen.
en zoals soooph al zei, je moeder is ook niet echt normaal bezig! :astonished:

Je hebt gelyk, maar we hebben n andere mentaliteit, en dat is nou wat botst hier in dit probleem, we hebben ander cultuur ook enzo, & voor ‘‘ons’’ is het niet normaal om een vriend te hebben op je 14e.
ze willen het gewoon niet, ze zeggen eerst studeren en dan pas vriendjes, om
praten kan gewoon niet, en als ik boos word drijgt ze die kindertehuis bellen die ze in dr gedachten heeft.

Waar komen jullie vandaan dan? En wat houdt jullie ‘andere cultuur’ in?

Oh wil je voortaan je topictitel niet in hoofdletters doen aub, dat is verboden!

nee ik kan absoluut niet in contact komen, ik ben zo bang om hem uit te leggen hoe het zit, want zij gaan er van uit dat hij me gebruikt heeft, maar soms zie ik zo 'n verdriet in de teksten die hij naar me schrijft, en
dan vraag ik me af houd hij dan echt van me? de gedachten dat ik bij hem kon schuilen wanneer ik problemen had en alles, ik mis hem zo onwys erg, en ik trek dit niet meer, ik heb dit 2 maanden kunnen volhouden maar nu komt t weer terug! :frowning_face:
als ik contact met hem opneem is het over! :frowning_face:

Ik blijf bij mijn mening. Ga naar een vertrouwenspersoon op school (je mentor of whatever), leg het aan diegene uit en ga dan samen met diegene met je moeder praten.
Ze woont nu eenmaal in NL en dit soort dingen hier zijn gewoon normaal, dat ze je dit op deze manier gaat verbieden en gaat dreigen is echt niet normaal.

oh! sorry mijn excuses:$
we zijn hindoestaans, dus dan weet 't denk ik al n beetje.
ons cultuur houd in dat we geen seks voor het huwelijk mogen, & we onze familie naam hoog moeten houden, dus wanneer jij iets fouts doet [met n jongen dus, of op zó’n jonge leeftyd met n jonge gaat is dat n schandaal, en als jij iets schande doet, dan gaat je familie dr in mee zeg maar.
dus het draait maar om een ding ; studeren en je familie naam hoog mee houden & dat kan niet met n vriendje blijkbaar.

he, dus je hebt wel nog contact met hem? door die teksten die hij je stuurt?

wat rot allemaal, met je geloof enzo! denk jij er dan ook zo over ofniet?
en is er dan geen manier om ervanaf te komen?

nee ik denk er totaal niet zo over! weetje ik ben half nederlands maar ik vind je woont hier dus probeer je aan te passen.
soms gáát t gewoon niet, je eigen mentaliteit n een bepaald land, nederland is heel vrij gelukkig, maar je snapt wat ik bedoel.
ja een soort van wel ja, maar ik ben bang dat ze dr achterkomen want ik ben zo bang voor dat kindertehuiss.
ik moet me zelf echt tegen houden om hem geen bericht te sturen en mn gevoel helemaal bij hem uit te storten,

-

wooow, hij houdt echt van je, echtwaar!
maar hij heeft het zelf er net zo moeilijk mee zo te horen.
&toch, laat hem zijn eigen weg gaan, want zo kan het niet, en dit maakt alleen jullie allebei kapot…
dat is gewoon het beste…

boah, wat moeilijk allemaal!
probeer zo weinig mogelijk aan hem te denken, reageer je af door iets anders te doen (denk aan sporten, schrijven, lezen, bezigzijn) en zo die 4 jaar door te komen. en dan zie je dan wel hoe het verder moet…

Okee je moeder reageert misschien apart maar een jongen van 18 die zo reageert is ook apart.
Nouja, ik zou het hele gebeuren maar uit je hoofd zetten want als je moeder op deze manier blijft denken wordt het toch nooit wat.

Maar over 3 jaar dan bijv. dan zou je nog steeds geen vriendje mogen? Als je 17 bent?

ik ben wereklyk echt blij dat je inschat dat ie van me houd, het klinkt zo hopeloos, maar ik kan niet zonder hem, ik wil mijn leven met hem delen en het klinkt allemaal zo heftig dat i kdit zeg, ik ben pas 14 maar toch.
maar nu was hij n beetje boos om dat berichtje van mij en nu schrijft ie dit :frowning_face:

[ik had perongeluk mn profiel afgeschermt want ik was bang dat mensen het lazen maar hij vat het WEER verkeerd op !:frowning:

En nu ik je profiel dus niet meer opkan is dat dus toch de uiteindelijke reactie :face_with_raised_eyebrow:

je vind me zacht uitgedrukt de grootste zak die er is ? en wil het liefst dat ik met hetzelfde gevoel blijf zitten zoals afgelopen 2 maanden ?

dat is niet zoals je het me ooit vertelde.

& nu staat dr op zn profiel : Je kan me blokkeren, maakt me allemaal niet meer uit.
ik weet nu wat je denkt, over alles & over mij…

M’n account hier kan weer worden verwijderd…

=( 't gaat echt helemaal fout, vroeger was t altijd wel zo van yaaa,
ik hou van je en alles, en dit over 4jaar en ales, we wisten gewoon dat we het beide wouden, en nu verwatert dat helemaal ! :frowning_face: