wat moet ik doen met situatie, help mij alsjeblieft.

#

Jongens zijn communicatief niet zo sterk. Als ik met mijn vriend bel verveel ik me halverwege al dood omdat hij zo dreug is aan de telefoon :’)
Je hebt al een tijd een vriend, dan is het ook een keer tijd hem te zeggen waar je mee zit?

mischien komt het alleen zo over want dta heeft een vriendin van mij ook ze doet hetzelfde als jouwn vriend

Misschien kan je het tegen hem zeggen, maar niet alle jongens zijn zo lief,geintresseerd,geduldig ect. op msn,sms,hyves ect. Omdat ze het nut er gewoon niet van inzien xd.
Ik dacht altijd dat ik vrienden was met een jongen van school op msn, bleek hij me leuk te vinden en hij dacht dat ik hem ook leuk vond omdat ik hetzelfde terugpraatte, oepsie. Hij deed gewoon kortaf idd xd, en ik dan iets uitgebreider/geintresseerder.

Kijk hoe hij is in Rl, misschien kunnen jullie vaker bellen of cammen? Dat is duidelijker dan smsjes enzo.

gewoon geen contact zoeken via internet met hem, jongens zijn gewoon een beetje kortaf via internet en dat hebben ze zelf nieteens door. als het in het echt toch hartstikke leuk is dan moet je dat niet laten verpesten door msn.

Je kan beter zeggen wat je dwars zit.

op msn/sms zijn jongens wel vaker kortaf, jongens zijn rare wezens ;p !
maar kom hij in het echt wel geinterresseerd over?
want hoe het in het echte leven gaat is belangrijker denkik als msn
toch
maar snap dat dat niet leuk is hoor ;o

waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat hij kortaf is dus misschien voorzichtig hem vertellen wat je dwars zit? Ik weet zeker dat het niet zijn bedoeling is!

en idd gewoon tegen hem zeggen miss heeft hij het zelf geen eens door ofzoo? ;o

Dit dus. Ik heb het idee dat meisjes altijd heel perfectionistisch zijn met mailtjes/smsjes/msn en dat ze dan dus allemaal mooie zinnen enz neerzetten, en jongens die zetten gewoon neer wat ze willen zeggen! Dus ik denk eigenlijk niet dat je je al te veel zorgen moet maken. Maar wat anderen ook al zeggen; misschien moet je gewoon eens subtiel vragen waarom hij altijd zo kortaf doet op msn, dat het voor jou iig zo voelt.

Dont worry!
et is maar whatsapp!!

Volgens mij zoiets als pingen. ;o
Zo’n chatding op je telefoon.

Jongens zijn nou eenmaal vaak bot via msn en sms, geloof me volgens mij herkent elk meisje dit haha! Het kan geen kwaad hem eens te vertellen dat je daar mee zit toch? Dat begrijpt hij heus wel, en waarschijnlijk zegt hij dat het niet bot bedoeld is. Ik zou het in ieder geval niet opkroppen en er gewoon over praten.

Is hij in real life wel geïnterresseerd dan? Zo ja, dan zou ik me er niet druk over maken, jongens zijn gewoon niet zo sterk daarin. ;p