Wat moet ik doen met relatie met ex?

Hey, Ik zit met een probleem.

NEVERMIND MENSEN HIJ HEEFT HET AL UITGEMAAKT. HIJ NEGEERDE ME 3 DAGEN LANG EN MAAKTE HET TOEN UIT VIA APP

Ik heb sinds 3 weken weer een relatie met mijn ex. Maar het gaat niet goed. Hij reageert nooit, is heel afstandelijk en is echt nooit lief naar me.

Ik had eerst 9 maanden echt een super relatie met hem. We zijn toen zelfs op vakantie geweest met mijn ouders. Na 9 maanden hebben we een break genomen en is het daarna uitgegaan. Ongeveer 4 maanden later had ik flow met een andere jongen. Maar op hetzelfde moment begonnen ik en mn ex elkaar weer veel te appen en praten en alles. Ik werd weer verliefd op hem en heb daarom de andere flow gestopt. Nu zaten we met het probleem dat ik niet gelijk aan de hele school kon vertellen dat ik weer iets met hem had. Want dan zou ik echt gezien worden als een slet. Dus we hebben afgesproken het eerst even geheim te houden.

Nu komt het probleem:
Ik heb nu dus als een paar weken met hem maar hij negeert me zo erg. Vroeger was hij echt heel lief en appte hij me altijd en nu zegt hij nooit meer iets leuks en laat hij me rustig een dag wachten voor hij reageert. Ik kan me hier heel erg aan storen omdat ik weet dat hij wel op zijn telefoon zit maar me gewoon skipt. We hebben nu wel al een paar keer afgesproken en dan is het wel gezellig. Dan voelt het alsof er niks aan de hand is. Ik heb het ook al tegen hem gevraagd of er iets was en dat ik het vervelend vond dat hij me steeds negeert. Hij reageerde hier nogal vaag op maar zei dat er niks was.

Ik weet nu niet wat ik moet doen: Ik heb geen idee of hij me nog leuk vind want hij doet zo afstandelijk en dat deed hij eerst nooit. Maar ik ben ook bang dat als ik het hem vaker vraagt dat hij zich gaat irriteren.

Iemand advies?
Sorry voor het lange bericht ik voel me er gewoon zo kut over. :frowning_face: :sob::muscle:

Ik ben btw 16 en hij is 17

Ga met hem praten :slightly_smiling_face: Jammer voor hem als hij zich eraan irriteert, jullie hebben een relatie dus hij mag je best wat meer aandacht schenken en moeite voor je doen.

Mocht dat niet werken, dan zou ik nog eens goed nadenken over of je een toekomst met hem ziet. Hij is ten eerste je ex met een reden. Nu jullie weer samen zijn en hij behandelt je op deze manier, zou ik goed nadenken of je samen met hem wilt blijven. Je verdient iemand die je goed behandelt en lief voor je is.

Ik zou even goed nadenken waarom het vorige keer is uitgegaan en waarom je destijds die stap hebt gezet. Het heeft geen zin om te blijven hangen in oude gewoontes die eigenlijk helemaal niet goed zijn voor je. Praat met hem over hoe je je voelt en als dit niks verandert zou ik gewoon voor mezelf kiezen.

Waarom zou je dan gezien worden als slet? Totaal niet logisch, je hebt niks fout gedaan. En over je vriend, 1 accepteer het of 2 praat met hem en als dat niet helpt weer uitmaken.