Wat moet ik doen met myn verjaardag?

Ik ben dus byna jarig en ik wil wat orgineels met myn verjaardag doen! Zwembad, bowlen en bioscoop is al super vaak gedaan…

Thuis by my kan niet want me moeder is pas geopereerd en kan het niet aan als er te veel mensen zyn, t moet dus buiten de deur.

K heb al rondgevraagd maar niemand weet wat. Ik kan niet naar een disco ofzo want dat mag niet van mn ouder (jah kan dr ook nix aan doen :rage:)

Iemadn goeie ideeën? of zeg wat voor orgineel jy met jouw verjaardag hebt gedaan. Graag zinvolle reacties en niet: oh gwn met wat vriendinnen thuis want ik heb net gezegd dat dat niet kan…

help me plz ^^

Ga laserschieten, picknicken, een workshop ergens (bijvoorbeeld sieraden maken of pottenbakken), de stad in.

picknicken jaaa :grin: Maar dan moet het wel warm (genoeg) zijn natuurlijk.

jaah sieraden maken is leuk, ! heb voorderest ook niet echt een idee…

Hoe oud word je??

Volgens mij wordt ze 14 (aan de profiel te zien)

En ik ben lekker eigenwijs. En zeg je dat het gewoon thuis kan! in de tuin bbqen, en zorg dat JIJ echt alles regelt. Zo heeft je moeder de rust die ze nodig heeft.

Jaa ik word 14 maar ik ga liever niet picknicken omdat ik er niet op kan rekeneen dat het mooi weer wordt, en als het regent kanik zo snel nix anders verzinnen. Iemand andere ideeën? :stuck_out_tongue:

whaa ik ben ook bijna jarig :slightly_smiling_face:
ik ga naar polsslag (belgisch festival in hasselt…)
cool!

ga een dropping doen :grinning:

Als je zestien ofzo werd kon je een klein huisje afhuren aan zee ofzo… Dat had een vriend van mij gedaan en dat was supergezellig, en niet eens heel duur!
Maarja, je moet dan wel voor vervoer zorgen 0=)

OF ga kanoën en dan in een pannekoekenhuis =D
OF een workshop salsadansen ofzo =D

Ghaa lkkr Wokken
Dasss zooo gezellig zelf ook gedaan :relieved:

high tea party

Naar Centerparcs? 't Is dan wel zwemmen, maar wel erg leuk. :grinning:

Laserschieten is idd wel heel leuk voor te doen :wink:

Paintballen :grinning:

Ik zal laatst op tv een jochie of meisje dat 10 werd… Of iig iets rond die leeftijd. Kreeg een paaldanscursus!! :roll_eyes:

ik heb dit probleem ook… want ik wordt in november 16 en me moeder vroeg pas van wat wil je met je verjaardag doen…maar ik weet dus echt niks… :l
hier heb je niks aan ik weet het maarjha… telt ook als upje ^^

Lazergamen, paintball, ehhhhm…

jaah, een vriendin van mij gaat ook een huisje aan zee huren voor haar 16e verjaardag. en we gaan er dan met een paar vriendinnen naar toe nzo. Is wel leuk denk 'k.

x

ja gaaf