Wat moet ik doen met mijn ex?

hi,

het is sinds kort uit met mijn vriend, na een relatie van meer dan 1,5 jaar. ik wil dolgraag dat het weer goedkomt, alleen heb ik het idee dat hij niet weet wat hij wil. de ene keer zegt hij dat als hij aan me denkt het gevoel krijgt dat hij me leuk vind maar de andere keer zegt hij dat het echt niet meer goedkomt tussen ons… we hebben elke dag nog leuk contact, een beetje zoals het was toen we elkaar net kende. hoe kan ik het beste omgaan met de wisselvalligheid van hem?

groetjes

Hem gewoon vertellen dat je ermee zit. Je kent hem nu vast goed genoeg om dat hem gewoon te vertellen:).

heeft hij het uitemaakt dan?
want dan kan je er denk ik niet zo veel aan doen
miss kan je even in het ‘hoe krijg ik mn ex terug’ topic (ofzo) kijken!

hij heeft het uitgemaakt ja… volgens hem trek ik verkeerde conclusies, als hij zegt dat als hij aan me denkt hij me nog leuk vind is het toch vrij normaal dat ik hoop krijg toch?

Ja, dat is waar. Maar je moet nooit te veel gaan hopen als het uitgegaan is, zo komt de klap alleen maar harder aan wanneer hij het niet nog eens wilt proberen.

dat is alleen zo moeilijk :frowning_face:

Klopt, maar het moet wel :slightly_smiling_face:.

hy is in de war.

weetje mijn ex is echt PRECIES hetzelfde. hij geeft me hoop en doet lief tegen me. zegt dat hij nog wat voelt. en dan zegt hij: ik denk niet dat het wat word. dan doet ie weer lief en zo blijft het dus door gaan.
maar ik zou gewoon niet te veel hoop krijgen dat het goed komt! dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen.
en gewoon afwachten hoe het loopt :slightly_smiling_face:
succes!

aah dat is echt vervelend waarschijnlijk kunnen jullie die jongens beter vergeten(hoe moeilijk dat ook is) want zo verdienen jullie veel beter

nouja, als hij zegt dat je je er niet te veel bij moet voorstellen, dan moet je dat ook niet doen he. want dat zegt hij niet zomaar, als hij je nog terug wilde dan had hij wel wat gedaan!

Je er niet aan vast klampen.
Nu houdt hij jou aan het lijntje en dat is niet vol te houden.
Zoek je liefde niet meer bij hem.

Oh dit is heel herkenbaar!
Wat ik je aanraad is omgewoon contact met je ex te houden, als dat goed voelt (kijk wel uit dat het je humeur niet te veel gaat beinvloeden!) en je voor de rest niet af te sluiten voor andere jongens zeg maar.
Wat ik heel erg deed op een gegeven moment, was het gesprek gaande proberen te houden, waardoor het telkens alleen maar kut ging. En elke keer op msn begon ik met hem te praten, in de hoop dat we een leuk gesprek hadden. Achteraf heb ik wel gezien dat ik het daardoor alleen maar kutter maken.

Kijk uit dat je er niet verdrietig van word als je hem spreekt meis;)