Wat moet ik doen met mijn 16e verjaardag?!

Heeey,

Eigenlijk is mijn verjaardag nog best ver weg, maar van mijn ouders moet ik er nu al over nadenken ivm met plannen…
Ik word dan 16 en ik heb echt geen idee wat ik wil doen.
Veel of weinig mensen uitnodigen is eigenlijk de grootste vraag. Ik zit net dit jaar op een nieuwe school in de 4e en ik ben bang dat als ik een groot feest wil geven en 2-3 klassen uitnodig, dat dan niet iedereen komt, omdat ze me nog niet echt goed kennen… Ik ken de mensen uit de andere klassen namelijk niet zo heel goed. Ook zijn er geen vriendinnen waarmee ik samen een feest zou kunnen geven, dus dat betekent dat ik helemaal in mijn eentje een groot feest moet gaan organiseren.

Wel is mijn verjaardag pas wanneer ik al in de 5e zit, dus dat zou kunnen betekenen dat ik iedereen dan al veel beter ken. Ik heb echt geen idee :frowning_face:
Als ik geen groot feest zou geven, maar alleen afspreek met een klein groepje vrienden, wat moet ik dan doen? Er komen dan misschien 1 of 2 mensen van mijn oude school, waardoor het al snel awkward wordt tussen de mensen uit mijn oude en nieuwe klas en dat wil ik ook niet…
Ik wil als ik een kleine groep mensen uitnodig wel iets leuks doen, maar ik weet ook niet precies wat. Één van mijn vriendinnen ging paintballen en dat was heel erg leuk, maar ik ga haar natuurlijk ook niet nadoen. Op zich maakt de prijs niet heel veel uit, want mijn ouders zijn best bereid er redelijk veel voor neer te leggen. Ik nodig dan, als ik een kleine groep mensen uitnodig, ook jongens uit, dus daar moet ook nog rekening mee gehouden worden. Wel ben ik de jongste van mijn vriendengroep, maar het moet niks met drinken zijn en ik denk niet dat mijn ouders me uit willen laten gaan…

Heeft iemand ideeën? :frowning_face:

Alvast heel erg bedankt!
xxxx

Sterker nog, een algemeen topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html