wat moet ik doen met dit# jongen

Ehey een vriendin vind( net als ik) een vriend leuk die vriend die heeft 2 maande gelede gezoent met haar (ook al de eerste dag dat ze elkaar zagen ) hij twijfelt tussen mij en haa over wie die leuk vind en gister fietse we samen in de avond eb toeb bij mijn gang pad geven we elkaar een knuffel best stevig en lang en tussen door beetje gepraat en elkaar aan gekeken en toen eerst 1 keer en daar na nog een keer kus op de mond (zoenen wou ik niet xd) echt heel lang stonden we daar mrr hij weet niet wat die moet doen en ik ook niet hellppp​:grin::flushed::flushed: van hem mag ik het niet zeggen maar al zpu ik het wel zegen dan kan ik ruzie krijgen met haar en zegt zei het zoizo tegen hem en dan heb dus ruzie met 2 mensen dus watmoet ik nu doen? Help ajb :slightly_smiling_face: :flushed: iemand tips help ajb mensjes jullie lezen wl mrr ik krijg geen reacties :-.(

Laat hem zelf maar eerst beslissen wat hij nou wil. In de tussentijd zou ik dan proberen om hem gewoon uit je hoofd te zetten, als ik jou was. Vind het namelijk en beetje een raar verhaal dat niemand mag weten dat jullie geknuffeld en elkaar een kus gegeven hebben. Jij weet toch ook dat die vriendin van je met die jongen gezoend heeft?
En bovendien, tis niet alsof je vriendin een relatie heeft met die jongen, dus tuurlijk kan ze het niet leuk vinden als jij met hem zoent, omdat ze hem ook leuk vind. Maar dat wil niet zeggen dat zij dan meteen het ‘alleenrecht’ op hem heeft! Zo werkt het niet.

Verder zou je verhaal veel makkelijker te lezen zijn als je het in gewoon Nederlands zou typen en punten en comma’s gebruikt.

Dit lijkt erop alsof hij gewoon een beetje een player is en jou en je vriendin tegen elkaar wilt uitspelen
sisters before misters!

Wauw je hebt je situatie een beetje moeilijk gemaakt maar in ieder geval:
Misschien moet je hem wel laten kiezen want hij kan niet zomaar 2meisjes aan het lijntje houden en het is inderdaad vreemd dat je het niet mag vertellen aan je vriendin je kan ook een keer met die jongen erover praten en zeggen dat het je niet lekker zit dat je het geheim moet houden en vraag of je het rustig en subtiel aan je vriendin mag vertellen als dat mag zou ik een keer heel rustig en voorzichtig het aan je vriendin vertellen maar zorg dat dit niet uit de hand loopt en LET OP!!! dat hij dit bij jou doet zo met kussen betekend ook dat hij het met nog een ander meisje kan doen veel succes x😘

Je hebt twee keuzes:
Of je laat hem kiezen tussen jullie, of jullie laten hem allebei gaan.
Vertel het je vriendin in ieder geval, want het zou rot zijn als jullie vriendschap er door verpest wordt.

Edit: Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?

Ik zou het je aan je vriendin vertellen, dan weet zij net als jij dat hij een grote player is.

Ik zou sowieso hem laten kiezen. Hij heeft jullie beide aan het lijntje, en ik wil hem niet beschuldigen maar dit is wel player-achtig…

Ik ben 17
Hij zegt zelf dat hij het moeilijk vind wie die moet kiezen en dat hij er al heel lang over denkt

17? Sorry het klinkt eerder als een goede voor 13-jarige.

Maar on-topic. Als hij niet weet wie hij moet kiezen, moet je het gewoon afkappen. En ik zou het alsnog tegen je vriendin vertellen, om verdere ruzies en problemen te voorkomen. Ik denk dat je oud genoeg bent om je vriendschap met je vriendin voor die jongen te stellen. Want eerlijk gezegd, wat moet je met z’n jongen die van ‘twee walletjes’ eet?

Klinkt als een player. Ik zou niet voor hem gaan en het je vriendin vertellen. En sowieso is je verhaal heel onduidelijk. Je bent 17 maar hoe je het typt klinkt eerder als iemand van 13 zoals al eerder werd gezegd.