Wat moet ik doen met deze jongen.

Even terug in de tijd, toen ik 4jaar was zijn we op vakantie geweest in Frankrijk. Daar hebben we 3 andere gezinnen ontmoet. Deze 3 gezinnen zagen wij eerst nog minimaal 2keer per jaar. Toen we na 10jaar we elkaar nog steeds bezochten gingen we een weekend weg met zijn alle. Toen zat ik na te denken, en vond toch een jongen wel erg leuk. We noemen hem maar eventjes voor het gemak R. Na het weekend weg hebben mijn ouders ruzie gekregen om een stom dingetje met de ouders van R, en een ander gezin. Daardoor zien we elkaar dus niet meer. Daardoor zijn mijn gevoelens voor R vervaagd.

Nu ongeveer een jaartje later had ik weer veel contact met R op msn. Hij was erg lief enzovoort. Hij stuurde 's avonds altijd een berichtje met slaap lekker. Nu had hij tegen mij gezegd dat hij een meisje leuk vond, dus ik wilde weten wie het was. Hij wilde dat niet vertellen. Ik had toen gezegd dat ik haar waarschijnlijk toch niet kende en toen zei hij misschien.
Toen heeft hij die dag daarna met aandringen van mij 2 tips over dat meisje gegeven.
Dat hij haar van vakantie kende , en dat hij haar na de vakantie nog wel vaak heeft gezien. (dit kan ik dus zijn)
Het punt is, ik denk dat ik het ben… omdat hij anders wel zou zeggen wie het was. En omdat de 2 andere meisjes die hij kent van vakantie en die ik ook ken, zijn echt domme wijven. Dat heeft hij zelf gezegd. Dus bijna alles wijst naar mij.
Ik hoop dat jullie het nog snappen

maar wat moet ik nou doen, ik vind hem ook wel leuk.
Maar hoe kom ik erachter of hij mij echt leuk vind.
Echt heel dom ik weet het echt niet meer… :flushed:

Gewoon vragen: “Ben ik dat meisje?”

x

Dalijk denkt hij ook zo van; eu bah. Wat denkt zij nou weer :flushed:

nog iemand?

Ja, enige oplossing is gewoon vragen: ben ik misschien dat meisje?

Anders blijf je voor eeuwig gissen enzovoort! Gewoon vragen en dan ben je er klaar mee =).

ik ben echt zo’n scheiterd dat is echt erg…

Hoe wou je er anders achter komen?

Gewoon recht direct op je doel af en het is via MSN lieve schat =)!

ja dat is waar,
Ik ben gewoon een twijfelaar.
En anders spreek ik hem toch nooit meer haha.
maarja.
Als hij eens online komt dan vraag ik het wel… :flushed:

Woont hij ver van je af?
Als hij niet zo ver woont, kun je anders eens afspreken en dan zie je wel hoe het verloopt. :slightly_smiling_face:

beter zeg je: over wie gaat dat? :meisje:

noem eerst de namen van die 2 meiden… en dan zeg je ineens van je wou toch neit zeggen dat ik dat meisje ben ;o

gewoon vragen lijkt ze op mij en dan krijg je te horen ja en dan zeg je ben ik het

hallooow niet geschoten is altijd mis .en als die zegt nee zeg je ooh ik dacht dat wel een beedje en ik raakte al in paniek wand ik blijf liever vrienden(kinderachtig)

ja hij woont ver van me af…

ojeee.
hij is op msn :flushed:

nou wil ik wel graag weten wat hij heeft geantwoord:blush:

Ik wil het ook wel weten…
Wie niet waagt, wie niet wint :slightly_smiling_face:

ik ga het dalijk subtiel vragen. :flushed:

zeggen dat je hoopt dat jij het bent :stuck_out_tongue_winking_eye:
of iets van
ja ik ken ook een heeeeele leuke jongen van de vakantie *hinthint* :stuck_out_tongue:

laat je weten wat ie zegt? =D