Even terug in de tijd, toen ik 4jaar was zijn we op vakantie geweest in Frankrijk. Daar hebben we 3 andere gezinnen ontmoet. Deze 3 gezinnen zagen wij eerst nog minimaal 2keer per jaar. Toen we na 10jaar we elkaar nog steeds bezochten gingen we een weekend weg met zijn alle. Toen zat ik na te denken, en vond toch een jongen wel erg leuk. We noemen hem maar eventjes voor het gemak R. Na het weekend weg hebben mijn ouders ruzie gekregen om een stom dingetje met de ouders van R, en een ander gezin. Daardoor zien we elkaar dus niet meer. Daardoor zijn mijn gevoelens voor R vervaagd.
Nu ongeveer een jaartje later had ik weer veel contact met R op msn. Hij was erg lief enzovoort. Hij stuurde 's avonds altijd een berichtje met slaap lekker. Nu had hij tegen mij gezegd dat hij een meisje leuk vond, dus ik wilde weten wie het was. Hij wilde dat niet vertellen. Ik had toen gezegd dat ik haar waarschijnlijk toch niet kende en toen zei hij misschien.
Toen heeft hij die dag daarna met aandringen van mij 2 tips over dat meisje gegeven.
Dat hij haar van vakantie kende , en dat hij haar na de vakantie nog wel vaak heeft gezien. (dit kan ik dus zijn)
Het punt is, ik denk dat ik het ben… omdat hij anders wel zou zeggen wie het was. En omdat de 2 andere meisjes die hij kent van vakantie en die ik ook ken, zijn echt domme wijven. Dat heeft hij zelf gezegd. Dus bijna alles wijst naar mij.
Ik hoop dat jullie het nog snappen
maar wat moet ik nou doen, ik vind hem ook wel leuk.
Maar hoe kom ik erachter of hij mij echt leuk vind.
Echt heel dom ik weet het echt niet meer…