wat moet ik doen? megaverliefd!

heey meiden!

ik ben nieuw hier, lees al wel een tijdje mee op het forum, maar ik zit nu met een probleempje. dus ik dacht, laat ik maar een profiel aan maken!

het gaat dus om een boy, ik noem hem even B.
hij is echt superknap, iets langer dan ik ben, aardig, slim, grappig!
maar hij kent mij volgensmij niet echt, hij ziet mijn in iedergeval niet staan.
we zitten beide in 2 gymnasium. niet in dezelfde klas, 1 keer per week, vrijdag het 3de uur, hebben we wel samen les met nog wat anderen. ik zie hem in de pauzes ook wel is zitten maar hij zit dan meestal met zijn vrienden, en ik met mijn vriendinnen. ik ben best verlegen en durf dus niet zomaar op hem af te stappen.

mijn vraag is dus, hoe kom ik met hem in contact? en zomaar op hem afstappen werkt niet, ik wil eerst zorgen dat hij mij ziet. in kleine stapjes dus. zucht, ik weet niet wat ik moet doen. dit is de eerste keer dat ik iemand echt heel erg leuk vind.

help me alsjeblieft!!

xxx
me

Zit hij op een sport of vereniging? Gaan jullie binnekort met de klas(sen) iets doen?

hij zit op zwemmen en drummen.
dat ene lesuur is een soort van project uur, je moet een project naar keuze doen. hij bouwt een soort van robot die hij laat vliegen. hij is daar heel erg in geïnteresseerd en weet er ook heel veel vanaf.

Zijn Facebook/Instagram/Twitter opzoeken?
Zo zou je misschien z’n nummer kunnen vragen of gewoon daar praten, of via via!

ik heb zijn nummer al wel.

Dan kan je hem makkelijk een berichtje sturen toch? Niks te verliezen, you can do it.

maar wat moet ik dan sturen?
wss weet hij dan nieteens wie ik ben en kom ik stalkerig over.
ik praat namelijk op school nooit met hem.

Up

Gewoon een normaal gesprekje sturen met ‘Hee, alles goed? Hoe is je weekend?’ En als je dat lastig vindt kan je hem altijd nog wat vragen over dat projectuur?

Ja maar ik praat nooit met hem en dan begin ik opeens met hem te appen
Dat is toch raar

Als je wat met hem wilt, zul je toch ergens moeten beginnen

Natuurlijk is dat altijd eng, en raar… Maar als je iets wil zal je toch echt de eerste stap moeten zetten! En waarschijnlijk vindt hij het helemaal niet raar als je gewoon een gesprekje aanknoopt. Waarschijnlijk vindt hij dat juist hartstikke leuk en spontaan van je!

Maar is er geen kleinere stap, iets waardoor hij ff hint krijgt naar mij te komen?

ga zelf naar hem toe :’)

Maar,dat durf ik niet, kan ik niet eerst stil flirten ofzo? Hoe doe je dat?