Wat moet ik doen? Jongen skipt mij?

Hey meiden,

Heb sinds dit weekend een leuke jongen ontmoet. Echte enorme leuke klik stonden leuk te dansen, hadden telkens onze armen om elkaar heen de hele avond. Bijna gezoend hahha. Had zijn telefoon nummer gevraagd en ben wat wese appen met hem. Alleen het rare is dat hij nu niet meer reageert. Echt wat doe ik steeds mis bij jongens snap het niet? Ik hoor van meiden die hem kennen dat hij vaag doet over mij en als zei vragen of hij me leuk vind hij er om heen draait maar het zeker niet ontkent . Die zeggen dat hij me wel leuk vind, alleen wat moet ik doen. Appen van Skipp? Of idk .
Help me please! Waarom gebeurt dit ?begin hem namelijk. Alleen maar leuker te vinden.

Liefs Stefanie

Altijd lastig dit. Op dat soort momenten van uitgaan kan het allemaal zo wonderlijk en prachtig voelen, maar de volgende dag komen we weer in de realiteit. Gevoelens en afspraken zijn dan minder geldig.

Als je een bericht hebt gestuurd met je intentie, zoals: “Hey, ik vond het afgelopen weekend erg leuk met je. Als je wilt kunnen we samen eens wat lunchen en elkaar wat beter leren kennen. Als je geen interesse hebt, dan koester ik gewoon de leuke herinnering. :wink: In ieder geval bedankt voor het fijne weekend! Groetjes, …”

En dan laat je het verder los. Reageert hij niet, dan is er geen interesse of is hij er nog niet aan toe. Ga verder met je leven. Er zijn leuke(re) jongens genoeg.

Ja precies thx! Ik zie hem sowieso volgend jaar weer want het is niet uitgaan wat ik deed maar iets jaarlijks . En we hebben nu een dezelfde vriendengroep gekregen waar we mee willen afspreken in de kerstvakantie. Maar gewoon raar dat hij me nu skipt.