wat moet ik doen? ik zie t niet meer zitten

heeee, ik zit ergens heel erg mee. Ik heb nu al iets meer dan een half jaar een vriend, ik ben 14 jaar. Ik zit in de derde en hij is sinds dit jaar dus naar de 4e gegaan, hij heeft allemaal nieuwe vrienden enzo… En t is allemaal heel anders, ook hebben we de laatste tijd best veel ruzie, daar hebben we t over gehad en proberen nu echt te minderen alleen dr is nu zo’ meisje. en op uitwisseling heeft hij daar naast in de bus geslapen… vinden jullie dat normaal? Ik vind het zelf wel een beetje kut… maar hij zelf zei dat hij t echt geen big deal vond zegmaar, zn vrienden maken dr wel hele tijd grapjes over van ‘oeh hij gaat vreemd met *dat meisje*…’ dus eigenlijk vinden zij t ook niet helemaal normaal, anders zouden ze er toch geen grapjes over maken? haha ik weet t echt even niet meer $ er zijn nu ook verhalen dat ik dat meisje zou hebben uit gescholden maar dat is écht niet zo, en hij gelooft me niet… omdat veel mensen t zeggen maar t is echt niet zo ?! Hij gaat ook wel veel met haar om opzich op school merk ik, en ze ‘plagen’ elkaar zegmaar de hele tijd $ Naja , ik wil vooral advies over dat busgedoe… vinden jullie dat normaal? en wat moet ik doen aan die ruzies? en dat hij me niet gelooft… Oke dit is een heel lang verhaal, sorry haha

hmm, ik denk dat ik me iig over dat busverhaal maar niet te druk zou maken.
Je zit op een stoel, naast elkaar, en je slaapt.
Dan gebeurt er niet echt iets hoor.
Ik zit in de bus altijd naast vreemden te slapen hah, (oke ik snap dat dat op je 14e op schoolreis met je klasgenoten enzo miss wel wat anders is maar toch)

Dat jouw vriend jouw niet gelooft vind ik slecht. Maar dat terzijde. Over het busverhaal: maak je daar maar niet druk om hoor, hij heeft alleen maar geslapen, verder niks. Maar ik snap dat je het niet leuk vind, vooral omdat hij vaker met haar omgaat.

Het is toch juist fijn als hij heeft geslapen en dus niet met haar heeft gepraat x] Ze is blijkbaar niet zo interessant anders zou hij wel wakker zijn gebleven om met haar te kletsen of flirten of wat dan ook. Dat is toch juist fijn! :slightly_smiling_face:

Ik geloof dat ik als ik jou was het erger zou vinden dat je eigen vriend je niet gelooft, dan dat busverhaal maarjah.