Wat moet ik doen? HELP!

Hai, mijn vriendin heeft zichzelf gesneden. Ze heeft ruzie met 2 meisjes en ziet het niet meer zitten! wat kan ik doen. Ze zegt net dat ze zich weer heeft gesneden! HELP IK BEN ECHT IN PANIEK!. wat moet ik doen?

Wat een aandacht trekker, sorry maar als je jezelf al snijdt omdat je je zo kut voelt ga je dat echt niet trots tegen je vriendin zeggen.
Maar ik zou zeggen bel haar ouders.

Lijkt me ook!

verplaatst naar lifestyle

haar ouders bellen? ik denk dat dat niet zo`n goed idee is, echt zo: haai jullie dochter heeft haar zelf gesneden? En nee ze trekt echt gene aandacht ze heeft het alleen tegen mij gezegd.

Ik heb het zelf meegemaakt en ik zou niet haar ouders bellen als ik jou was. Blijkbaar vertrouwd ze je, dan voelt het voor haar alleen maar kutter als je haar ´in de steek laat´… Ik zou er echt met haar over praten. Waarom ze het doet, laat haar merken dat er mensen zijn die van haar houden en dat het onnodig is dit te doen.

Ik heb het bij mezelf gedaan en ik heb er ontzettend veel spijt van. Ik ken meerdere meisjes die het hebben gedaan. Het zal haar tekenen voor de rest van haar leven, dus probeer wel te zorgen dat ze stopt.

Je moet natuurlijk wel ouders in gaan schakelen als ze helemaal doorschiet.